כבל חזק מאוד וטעינה מהירה: כדאי להכיר את חברת בלקין. קרדיט: יח"צ - Belkin

כבל חזק מאוד וטעינה מהירה: כדאי להכיר את חברת בלקין

עד היום לא יצא לנו להכיר לכם את חברת בלקין. במסיבת עיתונאים אתמול, הציגה לנו מוצרים שונים בתחומי הטעינה האלחוטית וכבלים. ניסינו את הכבל החזק, הוא באמת חזק. כל הפרטים

אנחנו מוציאים כסף רב על אקססוריז בהקשר טכנולוגי. נהרס לכם הכבל או מגן המסך כבר לא אותו דבר, ולפעמים אנחנו מתבאסים מחוסר האיכות שיש במוצר הנקנה. חברת בלקין עשתה אתמול (ד') מסיבת עיתונאים והציגה כבלים חזקים, מטענים אלחוטיים ומעמדים שונים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חברת בלקין כבר הייתה בארץ וזאת לא ההגעה שלה. לחברה הזו יש מוצרים שהאומנם עולים יותר, אבל האיכות שלהם והאחריות שלהם מתאימים לציפייה. אתמול, היא השיקה מוצרים חדשים בכמה תחומים והגיע הזמן להכיר את המוצרים השונים שהשיקה.

טעינה אלחוטית

PowerHouse

מדובר בעמדת טעינה כפולה - גם מגנטית וגם אלחוטית. העמדה מיועדת למכשירי האייפון ולשעון של אפל. מעמד הטעינה מעוצב בצורה יוקרתית ומאפשר טעינה מגנטית מהירה לשני מכשירים בו זמנית. אפשר להציב את השעון ואת האייפון וזה טוען. המוצר עולה 599 ש"ח. 

© יח"צ - Belkin

Watch Valet

בדומה ל-PowerHouse, יש מעמד לטעינת השעון ואך ורק לשעון. אין את האפשרות לטעון גם מוצרי אפל אך העיצוב הוא זה שעושה את שלו. למי שיש שעון אפל זה יכול לעזור לכם מאוד ויוסיף לכם מראה קצת יותר יוקרתי לחדר. המוצר עולה 399 ש"ח. 

 

Boost Up

המשטח הזה מתאים לאלו שיש להם מכשירי אנדרואיד או כל מכשיר התומך בטעינה אלחוטית. משטח הטעינה תומך בסטנדרט חדש של 15W או 3 אמפר ומאפשר טעינה מהירה. המשטח מעוצב כך שהמכשיר מוגן מהחלקות בזמן הטעינה. המוצר עולה 379 ש"ח.

© יח"צ - Belkin

Power Pack

זה מטען נייד מיוחד, כי הוא לא רק מטען נייד שמאפשר טעינה מהירה. אלא תוכלו לטעון את המכשיר שלכם דרך כבל לייטנינג (אפל) ודרך עמדת הטעינה המגנטית. החיבור מתבצע באמצעות צ'יפ הממוקם בתוך המטען ומתחבר אוטומטי לשעון ברגע הנחתו. הסוללה מספיק חזקהכדי לטעון את המכשיר 3 פעמים ברציפות בלי טעינה חוזרת של המטען. המוצר עולה 449 ש"ח.

© יח"צ - Belkin

כבל טעינה

Mixit Duratek

סדרת הכבלים הזו מורכבת מסיבים בשם Kevlar. הסיבים האלו חזקים המשולבים במעטפת הפנימית של הכבל. השכבה החיצונית עשויה מסיבי ניילון, עמידה בשריטות ומובדדת בשביל למנוע נזקי חיכוך. מדובר בכל חזק במיוחד ואף אפשר לכופף את ראש הכבל עד ל180 מעלות מבלי להישבראו להתעקם. הכבל מותאם לטעינה של עד 12W למכשירי אפל עם אישור לטעינה בטוחה מצד אפל או לכל מכשיר מסוג אחר. הכבל מגיעה בצבעים שונים, מגיע עד לאורך 1.2 מטר ומקבלים עליו 5 שנות אחריות. המוצר עולה 169 ש"ח.

לקחנו את הכבל לנסות והדבר הראשון שצריך להגיד הוא שזה באמת כבל חזק במיוחד. הכבל מצליח להתמודד מול משיכות חזקות וליפופים קשים. הכבל קצת מושך את העין ולמרות מחירו הגבוה - אנחנו ממליצים להשקיע קצת יותר כסף בכבל המדובר, בדיוק בגלל החוזק המיוחד שלו. הוא ארוך מספיק לשימושים שונים והמחיר רק מעלה את הציפיות שלנו. אנחנו מקווים שהמחיר יירד, אך ממליצים על הכבל עם הסיבים האלו.

   
תגובות