להיות או לא להיות: מה חשבנו על הבטא של Destiny 2?. יחצ

להיות או לא להיות: מה חשבנו על הבטא של Destiny 2?

גרסת הבטא של Destiny 2, שייצא לקהל הרחב בספטמבר הקרוב, נפתחה בזמן האחרון. מה חשבנו עליה? איך המשחק? כל הפרטים

גרסת הבטא של דסטיני 2 מציעה לכם משימה אחת מתוך קמפיין הסינגלפלייר (הסיפור) ושלושה סיווגים שונים של דרגות קושי ומשימות במולטיפלייר, עם אפשרות לבחור בין שלושה סוגי דמויות. הטיטאן - המתמחה בהגנה, הצייד – המתמחה בזריזות ו-וורלוק, המתמחה באסטרטגייה. במשימה שבה אתם מתחילים את הבטא, הכוכב שלכם. יחד עם "הנוסע", כוכב לכת מוכר מהמשחק הקודם נמצא תחת מתקפת פתע. עליכם להילחם ולעזור להדוף את הכוחות הפולשים, כדי להגן על האנשים שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האטמוספרה של המשחק מאוד חללית. היא מאוד אמינה. היא מאוד צבעונית,  מפורטת ואפקט הקול שלה יגרום לכם להיכנס עמוק מאוד לתוך המשחק. מהריסות של מבנים, לטקסטורות של דלתות לנוף הכוכבי של הגלקסייה – התפאורה מדהימה ביופייה. הגרפיקה לא הכי טובה בתעשיית הגיימינג של היום, אבל היא לא נוראה וגם לא מצביעה על הרמה של המשחק.

© יחצ

המשחקים מרובי המשתתפים של דסטיני 2 רגילים למדי – משחק Domination, בו תצטרכו לכבוש ולשמור על 4 נקודות על המפה, כדי לנצח. בנוסף, ישנו עוד סוג של משחק, בו אתם ועוד שחקנים אחרים נלחמים באויביכם מהסיפור, החיילים החוצניים. המצב השלישי יחלק את השחקנים לצוות תקיפה וצוות הגנה – צוות אחד ממקם מטעני נפץ ברחבי המפה ועל הצוות השני לנטרל אותן לפני שהזמן ייגמר ומבלי להיפגע מיריות האויב ולהיפסל. מצב המולטיפלייר של דסטיני 2 די דומה לשאר משחקי המולטיפלייר – אך זה לאו דווקא דבר רע. נהניתי מאוד להביט במפה, ולשתף פעולה עם שחקנים אחרים.

המשחק הזה מקבל מאיתנו 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות