WipEout Omega Collection: ביקורת משחק. צילום: יוטיוב

WipEout Omega Collection: ביקורת משחק

משחקי מרוצים מאז ומתמיד מצליחים למלא את שעות הפנאי שלנו. המשחק WipEout יוצא בגרסת רימאסטר ולא בטוח שיש פה חידוש עצום. ביקורת

אולי אתם לא מכירים את הכותר הזה, אך בהגדרה יבשה מדובר במשחק מרוצים, עם 26 מפות וכ-50 כלי רכב שונים שאפשר להחליף. עכשיו, הם הוציאו את המשחק עם חידושים שונים בגרסת רימאסטר. מה חשבנו על המשחק החדש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

WipEout Omega Collection, מתהדר בגרפיקה באיכות של 4K. למעשה, הדבר הראשון שנתקלים בו כשפותחים את המשחק, זה את ההווי שישר נכנסים לתוכו. הגרפיקה שמזמינה והמוזיקה שפשוט מציפה את התחושות שלכם, עושים את שלהם. ממש זורקים אתכם לתוך המים העמוקים על ההתחלה. למרות הגרפיקה המדהימה, המפות לא כאלו שונות אחת מהשניה, אבל זה לפחות צבע חדש לעיניים.

© יוטיוב

זה מתבטא גם במשחק עצמו - את המירוץ הראשון אתם משחקים מבלי לעבור שום שלב מקדים שיעזור לכם לדעת איך לנהוג. כנראה שתיכשלו ולא תצליחו, אך לאחר מספיק זמן אתם תקלטו את זה והמשחק יהפוך להיות אפילו הרבה יותר מזמין. לפי דעתי, התכונה הכי עיקרית במשחק, זה מהירות. כל המשחק מתגלגל ולפעמים לא מספיקים לעמוד בקצב, בתור שחקנים חדשים.

המשחק עצמו נראה מדהים. הוא כאמור מזמין ואפילו הוא טומן בתוכו הפתעות ודברים לא צפויים, נגיד נפילות טכניות. מי שהוא לא מעריץ, אולי יהיה לו קצת קשה להתחבר ולמעריצים יש סיכוי שאף ירגישו את המשחק בתור מיחזור ולא יותר מזה.

© יוטיוב

בסופו של דבר, מדובר במשחק רימאסטר, שמבחינת הגרפיקה והמוזיקה הוא הכי מזמין ביקום אך השוני במפות והמהירות שקשה לקלוט בקלות עלולה להרתיע שחקנים חדשים. 

תגובות