מכשירים חדשים: סמסונג משיקה את סדרת J Pro בארץ. יחצ

מכשירים חדשים: סמסונג משיקה את סדרת J Pro בארץ

חברת סמסונג לא עוצרת לרגע וממשיכה להכיר לנו מוצרים חדשים. הפעם תכירו את סדרת J Pro שלהם. כל הפרטים על ההשקה בישראל

סמסונג ישראל השיקה בארץ את מכשירים החדשים, הGalaxy J Pro7 ואת Galaxy J Pro5 המגיעים עם ביצועים משופרים ועם תכונות חדשות ומצלמה מחודשת. מה יש במכשיר וכמה הוא יעלה?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ה-Galaxy J Pro 5 מגיע עם גודל מסך של 5.2 אינצ׳ ועם איכות של 13 מגה פיקסל במצלמה הקדמית והאחורית ואף ניתן להרחבת זיכרון עם microSD  של 256 ג’יגה בייט. ה-Galaxy J Pro 7  מגיע עם גודל מסך של 5.5 אינצ׳ ועם רזולוציית Full HD. בנוסף, המכשיר החדש מגיע עם RAM של 3 ג’יגה בייט ועם פיצ׳ר ה-Always on Display  בדיוק כמו במכשירים אחרים של החברה ובפעם הראשונה במכשירי סדרת ה-J.

© יחצ

שני המכשירים החדשים מגיעים בנוסף עם 3 פיצרים חדשים: הראשון הוא פלאש LED המאפשר לצלם תמונות חדות ועמוקות בכל מצב ובכל תאורה. הפיצר השני הוא הסורק טביעות אצבע שמגיע בפעם הראשונה בסדרת מכשירי ה-J. הפיצר השלישי והאחרון, מאפשר למשתמשים להיות מוגנים מפריצות למכשיר בעזרת תקיעה מאובטחת על בסיס פלטפורמת ה-KNOX.

"אנו בטוחים שהעיצוב המשופר, טכנולוגיית המצלמה המעולה ומאפייני הביצועים הגבוהים של המכשירים החדשים בסדרה יימשכו את הלקוחות הקיימים והחדשים המחפשים סמארטפון מעוצב ורב עוצמה המייצג מותג איכותי ואמין, ברמת מחיר נגישה", אמר גיא היבש מסמסונג ישראל.

© יחצ

את המכשירים החדשים ניתן לרכוש כבר מהיום בחנויות סמסונג, ברשתות המובחרות ובאתרי הסחר והם יגיעו בצבעים שחור, כסוף וזהב במחירים 1,199 ₪ לדגם J5 ו- 1,399 ₪ לדגם J7.

תגיות
תגובות