PRO 7: מייזו מציגה 2 סמארטפונים חדשים משודרגים. יחצ

PRO 7: מייזו מציגה 2 סמארטפונים חדשים משודרגים

חברת הטכנולוגיה הסינית מייזו הציגה אתמול את שני סמארטפוני הדגל הבאים שלה - PRO 7 ו- PRO 7 PLUS. בין השדרוגים ניתן למצוא 2 מסכים בכל אחד מהם ועוד. כל הפרטים

חברת הטכנולוגיה הסינית מייזו השיקה אתמול (ד') את שני הסמארטפונים החדשים בסדרת הדגל שלה, PRO 7 ו- PRO 7 PLUS. הייחודיות בשני הסמארטפונים החדשים מתבטאת בעיקר במסך קטן אחורי, קרוב למצלמה, שמשפר את חווית השימוש בסמארטפון, ויכול להראות באופן קבוע את השעה, מזג האוויר, להציג את המוזיקה שאתם שומעים וכו'.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המצלמה האחורית היא בעצם מערכת של שתי מצלמות בעלות 12 מגה-פיקסל, בעלות חיישנים מיוחדים לקליטת פרטים וצבעים בתמונות שלכם. המסך של ה- PRO 7 מגיע ברזולוציית Full HD בגודל של 5.2 אינצ'. המסך של ה- PRO 7 PLUS מגיע ברזולוציית Quad HD בגודל של 5.7 אינצ'. המצלמה הקדמית של הסמארטפונים בעלת 16 מגה-פיקסל ליצירת תמונות סלפי איכותיות.

 

הזיכרון המהיר (RAM) של ה- PRO 7 הוא בעל 4 ג'יגה-בייט ושל ה- PRO 7 PLUS הוא בעל 6 ג'יגה-בייט. הזיכרון הקשיח של ה- PRO 7 הוא 64 ג'יגה-בייט ושל ה- PRO 7 PLUS הוא 64 או 128 ג'יגה-בייט. סוללת ה- PRO 7 בעלת הספק של 3,000mAh וה- PLUS עם סוללה בעלת הספק של 3,500mAh. בחודש ספטמבר יהיה ניתן לרכוש את הסמארטפונים החדשים ברשת באג.

תגובות