הסוף לבלאגן: אינסטגרם יוצאת עם עדכון חדש. צילום: GettyImages

הסוף לבלאגן: אינסטגרם יוצאת עם עדכון חדש

משעמם לכם ואתם רוצים לראות את התגובות השנונות של חברים שלכם בפוסטים באינסטגרם. הבעיה היא שיש מלא אנשים אחרים שמגיבים בין לבין ואתם מתקשים לעקוב. מה עושים? אינסטגרם עולה בעדכון חדש בשביל לפתור את הבעיה. כל הפרטים

אם אתם רוצים עכשיו באינסטגרם להגיב על פוסט של מישהו, אתם יכולים לעשות את זה ואף לתייג את הבנאדם שאתם רוצים שיראה את התגובה. אם הוא רוצה לענות לכם, הוא יכול לתייג אתכם ובכך להשיג את תשומת לבכם. מה קורה כששאר הגולשים רוצים לעקוב אחרי השיחה הזו ובין התגובות שלכם נכנסו עוד מאות תגובות? עדכון חדש של אינסטגרם מתיימר לפתור את זה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשביל לפתור את הבעיה שהתגובות לא מסודרות אחת אחרי השנייה, בצורה שיהיה הרבה יותר קל לעקוב, אינסטגרם הוציאה עדכון חדש עם צורת סידור אחרת. אין יותר חיפוש התגובה הבאה, אלא שירשור תגובות רלוונטיות. בדומה לפייסבוק, כשתגיבו לתגובה של מישהו בפוסט מסוים, התגובה תופיע תחת התגובה שלו, ולא מפוזרת בין מאות תגובות אחרות.

תראו איך התגובות מחולקות © אינסטגרם

זאת אומרת שאם עכשיו אתם תתייגו חבר, ובינתיים מלא אנשים אחרים מגיבים על הפוסט, החבר יוכל פשוט להגיב לשרשור התגובות שאתם פתחתם, ולא לאחר כל התגובות האחרות, ממש כמו בפייסבוק. בנוסף, אינסטגרם השיקה עוד שני פיצ'רים חדשים שתוכלו להשתמש: הראשון זה לשלוח בהודעת דירקט תגובות לאנשים וכבר בלחיצת הריפליי, זה יידע אילו סטיקרים להכניס לכם. הפיצ'ר השני מאפשר לכם לקחת צילומים ולהקטינם בשביל לצרף לתמונות אחרות שאתם עושים. העדכון הזה יהיה זמין מגרסה 24 של אינסטגרם, גם לאנדרואיד וגם לאייפון.

הוספת תמונות לסטורי © אינסטגרם
תגובות