מתחדשים: Fallout 4 עם גרסת משחק השנה מיוחדת. צילום מסך מיוטיוב

מתחדשים: Fallout 4 עם גרסת משחק השנה מיוחדת

גרסת משחק השנה (Game Of The Year) של המשחק המוכר Fallout 4, הוכרזה. מה זה אומר, מה היא כוללת? כמה היא תעלה לכם? כל הפרטים

המשחק המוצלח Fallout 4, עוקב אחרי סיפורו של השחקן שאתם מעצבים לכם, לאחר שהעולם נכנס למלחמה גרעינית וכתוצאה מכך, מגיע למצב אפוקליפטי. בן/ת הזוג שלכם נרצח/ה והתינוק שלכם נחטף, בעוד אתם קפואים, במטרה להיות מופשרים בעתיד, כשהעולם יהיה מתאים למחייה שוב. המשחק, שיצא בשנת 2015, זכה לתשבוחות רבות ולביקורות חיוביות מאוד ולא מפתיע, בעקבות זאת, בת'סדה (Bethesda) תכריז על גרסת Game Of The Year של המשחק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז מה גרסת GOTY של פולאאוט תכלול? קודם כל, את כל התוספות החינמיות כדוגמת Survival Mod, תוספי Vault-Tech Workshop,  Nuka-World, Contraptions Workshop, Wasteland Workshop, Automatron ו-Far Harbor, שהגיע אלינוו לפני מעל לשנה. כמו כן, הגרסה הזאת מציעה גם שיפורים גרפיים ותמיכה במודים ותעלה לכם כ-60 דולר, או מעט יותר מ-200 שקלים.

 

אם לא די בכך, לגרסת ה-GOTY יש גם גרסה בשם "Pip Boy Edition", שמגיעה עם כל הרשימה הארוכה שציינו, בנוסף על מדריך כיס, פוסטר של Vault-Tech ואת מכשיר ה-Pip Boy, המוכר כל כך מסדרת פולאאוט. הגרסה הזאת של המשחק תעלה לכם כ- 100 דולרים, כלומר, בערך 350 שקלים, אבל היא זמינה בבלעדיות בארצות הברית בלבד. שתי הגרסאות הללו יהפכו זמינות ב-26 בספטמבר לפלטפורמות שאליהן יצא המשחק לפני שנתיים - פלייסטיישן 4, אקסבוקס וואן והמחשב.

תגובות