הגאדג'טים שיהפכו את החזרה ללימודים למגניבה יותר. צילום: יחסי ציבור

הגאדג'טים שיהפכו את החזרה ללימודים למגניבה יותר

החזרה ללימודים ממש קרובה ויש כמה גאדג'טים שיכולים להפוך את החזרה ליותר מגניבה. לכן, אספנו עבורכם חמישה גאדג'טים במחיר טוב. כל הפרטים

אין זה שקר שהחזרה ללימודים היא דבר מבאס ולפעמים התחושה היא לא טובה. לכן, מצאנו עבורכם כמה גאדג'טים שיהפכו את החזרה ללימודים ליותר מגניבה. בונוס: כל המוצרים הם במחיר מעולה, כך שלא צריך לבזבז את כספכם (או לפחות ממה שנותר ממנו עקב חופשת הקיץ המלאה) עבור המוצרים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

העכבר השקט של Logitech

חברת לוג'יטק ידועה בחידושים שונים ובהצלחות מסחררות. הם הבינו שיש מצבים שקיימת חובת שימוש בעכבר שקט, נגיד כמו בשיעור היסטוריה שכל הקלקה גורמת לאנשים לאבד את הריכוז בחומר המתיש. ה-M220 האלחוטי, מאפשר הקלקה שקטה יורת בכ-90% מאשר עכברים סטנדרטיים אחרים. חיי הסוללה של העכבר עומדים על 18 חודשים והתפעול פשוט. לקראת החזרה ללימודים המחיר של המוצר הוא 99 ש"ח דרך Benda, היבואן הרשמי. ניתן להשיג את המוצר בחנויות וברשתות המתמחות.

 

סוללת הגיבוי של אנרג'ייזר

חברת הסוללות המוכרת Energizer, נכנסה לשוק עם סוללת גיבוי בגודל כרטיס אשראי. המוצר, שנקרא SOS Power Card, מאפשר פתרן לרגעי החירום שנגמרת הסוללה. תדמיינו שאתם לאחר טיול שנתי שחיסלתם את המטען הנייד ואתם חייבים סוללה להתקשר להורים לקחת אתכם. מה תעשו? תשתמשו בסוללה הזו. הסוללה חד פעמית, מחזיקה עד 10 שנים מבלי להתפרק ומאפשרת 3 שעות זמן שיחה. המחיר של המוצר הוא 35 ש"ח.

© יחצ

צמיד אוזניות של IGIMIK

דמיינו לעצמכם שאתם שומעים מוזיקה ופתאום המורה נכנסת ורוצה להתחיל שיעור. איפה תשימו את האוזניות? מותג ה-Wraps, מאפשר לכם ללפף את האוזניות מסביב ליד ולהפוך אותו לצמיד. ככה מצד אחד יש לכם אוזניות שלא מתפשרות על מוזיקה טובה ומצד שני זה הופך לאקססוריז אופנתי שמצטרף ללבוש שלכם. הסדרות שקיימות הן הקלאסיק (רגילות), The Talk (עיצוב של אופנת רחוב בצירוף מיקרופון), The Limited (סדרה עם מלאי מוגבל, טרנדים וצבעים שלא יהיו קיימים הרבה בארץ) וה-The Natural (סגנון ייחודי של עץ טבעי או כבל קלוע מעור איכותי, מגיע עם מיקרופון). טווח המחירים נע מ145 ש"ח ועד 200 ש"ח. אפשר לרכוש את האוזניות דרך האתר Igimik.co.il - שם כל המוצרים זמינים.

© יחצ

בקבוק עם התזה של קרביץ

אם הגיע שיעור מתמטיקה ואתם מרגישים שאתם עייפים, קרביץ החליטה לשווק מוצר שיעיר אתכם. הבקבוק הבא מאפשר התזה של מים ובכך תוכלו להתעורר במקרי הצורך. שימוש נוסף לכך הוא להתחיל מלחמת התזות לאוזניים של החברים. המוצר עולה 39 ש"ח ואפשר להשיגו בחנויות קרביץ השונות.

© יחצ

בקבוק מרובע של Memobottle

אם דיברנו על בקבוק, יש לנו עוד אחד בדרך. המוצר מגיע ממותג אוסטרלי, והוא מציע פתרון לשתי בעיות שקיימות בחברה המודרנית. קודם כל בקבוקים חד פעמיים, ושנית נשיאת בקבוק שהוא עגול והורס את הסדר המופתי שבתיק. מסיבות אלו החליטו מייסדי החברה להתאים את הבקבוקים למוצרים שטוחים ומרובעים ויצרו את המוצרים בגדלי הנייר המוכרים לנו. כך יהיה אפשר להכניס את הבקבוקים לתיק. הבקבוקים עשויים מפלסטיק קשיח ועומד בתקנים אירופטים. כל בקבוק מגיע באריזה ממוחזרת עם 2 פקקים, לבן ושחור. טווח המחירים נע בין 100 ש"ח ועד 120 ש"ח.

© יחצ
תגובות