מתמסחרת? וואטסאפ תאפשר לחברות לשלוח פרסומות. צילום: GettyImages

מתמסחרת? וואטסאפ תאפשר לחברות לשלוח פרסומות

עדכון חדש לאפליקציית וואטסאפ יאפשר לעסקים לשלוח לכם הודעות פרסומות ועדכונים על מוצרי ושירותי החברה. וואטסאפ הבטיחה כי השירות לא יכלול הודעות ספאם

לאחר שחברת פייסבוק הודיעה על אפשרות לשירות עסקי בוואטסאפ, ולאחר הדיווח על פרופילים מאומתים עם וי ירוק, מעכשיו חברות ועסקים יוכלו לשלוח לכם הודעות פרסומת בוואטסאפ.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בימים האחרונים שחררה החברה גרסת בטא לאנדרואיד, ושם ניתנות האפשריות להצגת מידע על פרופיל עסקי, כתובת, אתר אינטרנט, מייל ומספר טלפון ליצירת קשר. לחברות אלו יופיע וי ירוק שאומר שהטלפון שייך לחשבון עסקי. החברה השולחת תזוהה לפי השם אותו העניק המשתמש לחברה, השם בו הוא בחר לשמור את מספר החברה, או לפי השם העסקי הרשמי אותו היא רכשה מוואטסאפ.

מעכשיו - פרסומות גם בוואטסאפ© shutterstock

אז האם נתחיל לראות פרסומות רבות באפליקציית וואטסאפ? קודם כל, נרגיע ונשפר לכם כי ניתן יהיה לחסום חברות ולבחור לא לקבל מהן הודעות.וואטסאפ הסבירה שמטרת השירות היא לקבל מידע ועדכונים מחברות, למשל, טיסה שהתעכבה, חבילה שהגיעה ואפשרות לדבר עם נציג שירות, בדרך יותר מתקדמת מהודעות ה-סמס, כפי שהיה נהוג עד כה.

לפי הודעת החברה אנחנו נקבל הודעות מחברות שהיינו בקשר איתן על מנת שיוכלו לשלוח לנו עדכונים והודעות רלוונטיות. בנוסף, הבטיחה חברת וואטסאפ כי השירות לא יכלול הודעות ספאם, אבל כן יציע הודעות והצעות למוצרים ושירותים שעשויים להיות רלוואנטים ללוקחות. 



תגיות
תגובות