לייב-בלוגינג: אירוע הכרזות מיוחד של אפל. מתוך ההכרזה

לייב-בלוגינג: אירוע הכרזות מיוחד של אפל

היום לראשונה יתקיים אירוע הכרזות של חברת אפל באולם הקרוי על שמו של סטיב ג'ובס. באירוע יוכרזו כל המוצרים החדשים של אפל, הולך להיות מעניין. לייבלוגינג

אפל עתידה להכריז הערב (ג') על מוצרים חדשים ועל עדכונים חדשים שמחדשים את הטכנולוגיה והמוצרים של החברה. החלטנו לצפות באירוע הזה ולתת לכם עדכונים חמים מהאירוע, ישר אחרי שמכריזים. רוצים לדעת את כל הפרטים החדשים? עשו רענן (F5) כל מספר דקות כדי לראות את כל העדכונים החדשים שמוצגים באירוע הרשמי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© מתוך ההכרזה

מתחילים

בתחילת האירוע נאמרו הרבה דברי פתיחה, ביניהם העובדה כי האירוע מתקיים לראשונה באולם בשם "החללית" שמנציח את שמו של סטיב ג'ובס. עם זאת צויין כי מתחם אפליקציית התכנות של אפל - playground, ייפתח ב- 20 באוקטובר.

© מתוך ההכרזה

Apple Watch

עוברים לשעונים החכמים של אפל, ה- Apple Watch. נאמר כי המכירות של השעונים בסדרה גדלו בכ- 50 אחוזים וכעת הם השעונים החכמים הנמכרים ביותר בעולם. עם זאת, מערכת הפעלה (WatchOS 4) חדשה תחדש את שעוני אפל ב- 19 בספטמבר. בנוסף, תושק סדרה חדשה של השעונים, סדרה מספר 3 שבה יש סים מיוחד עם אותו מספר של האייפון שלכם, הכפתור הראשי נמצא בצד ימין והוא בצבע אדום, הוא עמיד במים, תומך באפל מיוזיק עם 40 מיליון שירים, ובאותם גדלים של סדרה 2.

סירי עכשיו עוברת גם לשעונים החכמים. הסדרה החדשה גם תהיה מהירה יותר ב- 70 אחוז מהקודמת, ו- Wifi מהיר יותר ב- 85 אחוזים. hermes גם השנה תיצור את הרצועות של השעון, אך רצועות חדשות. מצטרף גם צבע חדש - אפור. המכירה המוקדת מתחילה ב- 15 בספטמבר והמכירה הרגילה ב- 22 בספטמבר. ישראל תקבל את המכשירים רק מאוחר יותר. מחיר התחלתי - 399 דולר.

© מתוך ההכרזה

Apple TV

לראשונה אפל מצטרפת לכל חברות הטכנולוגיה ששירותי הטלוויזיה שלהן תומכי רזולוציית 4K, עם Apple TV 4K. השירות תומך גם באיכות תצוגה של HDR עם צבעים חדים יותר וחיים יותר. מעבד הטלוויזיה מהיר פי 2 מהדגם הקודם. תוכלו למצוא שם מגוון סרטים, כאשר סרט ברזולוציית 4K יעלה אותו מחיר כמו סרט באיכות HD. תוכלו למצוא בטלוויזיה שידורי ספורט בשידור חי, אפל מיוזיק, ושליטה דרך האפליקציה הייחודית לטלוויזיה. המחיר החל מ- 149 דולר.

© מתוך ההכרזה
© מתוך ההכרזה

Iphone 8 ו- Iphone 8 plus

ועכשיו גולת הכותרת של החברה - 2 מכשירים חדשים לסדרת הסמארטפונים של החברה, ה- "אייפון" הפופולארית. ה- 8 בגודל של 4.7 אינץ' וה- 8 פלוס בגודל של 5.2 אינץ'. הם עמידים במים, בעלי רמקולים בשני הצדדים, בעלי מעבד מהיר בהרבה מהדגמים האחרונים. ה- 8 בעל מצלמה אחת של 12 מגה-פיקסל וה- 8 פלוס בעל מערכת של 2 מצלמות של 12 מגה-פיקסל כל אחת, כאשר כל המצלמות תומכות ברזולוציית 4K וצילום של 60 פריימים בשנייה בוידאו. בזמן הצילום ניתן להשתמש בפילטרים מגוונים הקשורים לתאורה או לצבעים של התמונה, באזורים מסוימים של התמונה לבחירתכם.

© מתוך ההכרזה

האייפונים החדשים תומכים במשחקים מסוג AR ללא צורך במשקפיים מיוחדים. משחקים אלה בעצם נראים דרך המצלמה, ומובנים בתוך חלל החדר שבו השחקן נמצא. הסאונד של המשחק משתנה בהתאם למיקום המכשיר וכך גם המשחק כולו. הרזולוציה של המשחקים נראית ב4K, כיוון שהמסכים של המכשירים תומכים ברזולוצייה זו.

האייפונים החדשים, לראשונה, תומכים בטעינה אלחוטית. אפל במהלכים להפיץ משטחים לטעינה במקומות ציבוריים כמו מסעדות, שדות תעופה וכו' שבו כל מה שתצטרכו כדי להטעין את המכשיר הוא להניח את האייפון על המטען האלחוטי, והאחוזים יעלו.

© מתוך ההכרזה

האייפונים יגיעו בשני גדלי איחסון - 64 ג'יגה-בייט או 265 ג'יגה-בייט. המכירה המוקדמת ב- 15 בספטמבר והמכירה הרגילה ב- 22 בספטמבר. אייפון 8 יעלה 699 דולר (כ- 2575 ד"ח) ואייפון 8 פלוס יעלה 799 דולר (כ- 2829 ש"ח). מערכת ההפעלה iOS 11 תושק ב- 19 בספטמבר.

Iphone X

הפתעה קטנה. יש אייפון נוסף, שמו הוא אייפון X (כשהמשמעות היא 10, בספרות רומיות) וההבדל העיקרי שלו מסדרת האייפונים המוכרת הוא שאין לו כפתור בית. גודלו 5.8 אינץ'. כדי לפתוח את האייפון כל מה שתצטרכו זה ללחוץ על המסך. המסך הינו מסך OLED מיוחד באיכות HDR. כדי להגיע למסך הבית כל מה שתצטרכו זה להחליק מלמטה, לא משנה מה פתוח לכם באותו רגע. כדי לסגור אפליקציות פתוחות, במקום לחיצה כפולה, תצטרכו להחליק מלמטה ולהשאיר את האצבע כ- 2 שניות. המצלמה היא מערכת של 2 מצלמות של 12 מגה-פיקסל וגם המצלמה הקדמית (סלפי) היא 12 מגה-פיקסל - הכל עם אותם אפקטים של אייפון 8 ו- 8 פלוס.

Face id - כניסה לטלפון באמצעות טביעות פנים. ימשיך לעבוד גם אם תשנו את הפנים שלכם עם שפם או משקפיים. הטכנולוגיה תומכת גם בכניסה לאפליקציות ו- Apple Pay.

© מתוך ההכרזה

Animoji הינו שירות חדש שמצטרף למקלדת של אפל. מדובר בדמויות מיוחדות שיכולות להתאים את עצמן לתווי הפנים שלכם בזמן שהטלפון מקליט את מה שאתם אומרים. שירות זה עובד גם עם סנאפצ'אט.

© מתוך ההכרזה
© מתוך ההכרזה

גם אייפון 10 תומך בהטענה אלחוטית. הטכנולוגיה של ההטענה האלחוטית קיבלה את השם Airpower. ומאפשרת להטעין כמה מכשירים, גם מסוגים שונים בו זמנית. הטענה זו היא חידוש מאוד משמעותי כיוון שעד עכשיו היה ניתן להטעין מכשיר אחד בלבד למטען וכעת כמה מכשירים יכולים לחלוק את אותו מטען.

© מתוך ההכרזה
© מתוך ההכרזה

גם אייפון 10 יגיע בשני גדלי איחסון - 64 ג'יגה-בייט ו- 256 ג'יגה-בייט. המחיר ההתחלתי עומד על 1000 דולר (כ- 3540 ש"ח). ב- 27 באוקטובר תתחיל המכירה המוקדמת וב- 3 בנובמבר תתחיל המכירה. בסוף האירוע הוצג סרטון סיכום וכמה תודות.

תגובות