נבדק: האם צפוי שיתוף פעולה בין אינסטגרם לפייסבוק?. shutterstock

נבדק: האם צפוי שיתוף פעולה בין אינסטגרם לפייסבוק?

נראה כי פייסבוק מאוד התלהבו ואהבו את הרעיון של הסטטוסים עם הרקע הצבעוני, כי הם בודקים את האפשרות לרקע צבעוני גם בתגובות שלנו. כנראה שהם לא היחידים שבאמצע בדיקות, אלא גם אינסטגרם. מה נבדק? כל הפרטים

העדכון שבו אפשר להעלות לפייסבוק סטטוסים שהרקע שלהם צבעוני עלה כבר מזמן, אך לא חשבנו שהעדכון הזה יגיע גם לתגובות שלנו. העדכון מאפשר למשתמשים לבחור צבע אחיד או מדורג עבור הרקע של התגובה, בדיוק כמו הסטטוסים. נראה שהעדכון זמין כרגע רק בנייד, ורק לקבוצה קטנה של משתמשים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

יש לציין כי העדכון הזה לא בהכרח יהיה זמין אצל כולנו, אלא הוא כרגע בבדיקה. אינסטגרם גם נמצאת כרגע באמצע בדיקות. כמו שידוע לכולנו ה"סטורי" של פייסבוק לא היו הצלחה כמו ה"סטורי" של אינסטגרם, וזה עשוי להסביר מדוע אינסטגרם בודקת אפשרות לשיתוף ישיר של ה"סטורי" לפייסבוק. העדכון כרגע פועל בפורטוגל, ככל הנראה שם הוא התגלה על ידי משתמש בשם מאריו רוי אנדרה. למשתמשי אינסטגרם תופיע אפשרות חדשה לשתף תמונות וסרטונים שצולמו באינסטגרם, ישר לפייסבוק.

עדיין לא ברור מה יהיה עם העדכון אך דובר האינסטגרם אישר את המבחן בהצהרה. הוא סירב לשתף עוד בתוכניות החברה: "אנחנו תמיד בודקים דרכים לשפר את החוויה באינסטגרם ומקלים על כל רגע של שיתוף עם האנשים החשובים לכם, אין לנו תוכניות אחרות לשתף כרגע".

תגובות