סנאפצ'אט מתעדכנת: אפשרות ל-3D ב-Bitmoji  . צילום: GettyImages

סנאפצ'אט מתעדכנת: אפשרות ל-3D ב-Bitmoji

סנאפצ'ט לא מפסיקה להפתיע אותנו כל פעם מחדש עם העדכונים והפילטרים החדשים שלה. והפעם: עדכון שנראה כמו ממש חלק מהמציאות, אך לא. כל הפרטים

העדכון האחרון של סנאפצ'ט אולי נראה כמו רק ריקוד אנימציה, אבל הוא הרבה יותר מאשר זה. העדכון מאפשר לצרף את ה-Bitmoji שלכם על רקע הסביבה שבה אתם נמצאים בכדי להפוך את התמונה או הסרטון ליותר מציאותיים. ה-Bitmoji נמצאים ב"עולם העדשות" של סנאפצ'ט, מאז העדכון שהשיקה בשנה שעברה, אך זו הפעם הראשונה שחברה הפכה את העדכון זמין ב-3D.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עכשיו, כאשר תשחקו עם Bitmoji, תראו שיש לכם את האפשרות להזיז את הדמות במסך, לשנות את הגדלים של הדמות ולהפעיל את הדמות גם על ידי הליכה מסביב המקום והזזת המיקום של המצלמה שלכם. כמו הפילטרים האחרים בסנאפצ'ט גם ה-Bitmoji יעודכן באופן קבוע, אם כי דובר החברה טען כי ל-Bitmoji יעשה מראה קבוע ב"עולם העדשות" של סנאפצ'ט.

זה מצטרף לטכנולוגיות ה-AR שאנחנו מתבשרים עליהם שגורמים לנו לחכות מאוד לשימושים השונים בהם. מדובר בטכנולוגיית מציאות רבודה, שכבה מדומה שנמתחת על פני המציאות האמיתית. מה שמאפשר להדביק שכבות על המציאות וככה אפשר לשחק משחקים בצורה חדשה ומיוחדת.

תגיות
תגובות