מייקאובר: למה האפליקציה של פייסבוק נראית מאוד שונה?. קרדיט: פייסבוק

מייקאובר: למה האפליקציה של פייסבוק נראית מאוד שונה?

האפליקציה של פייסבוק נראית הרבה יותר שונה ממה שהייתה קודם לכן. תופתעו או לא, לא כולם אהבו את השינוי הזה. איך היא נראית? ומה בכלל השינויים? כל הפרטים

פייסבוק הציגה את העיצוב החדש שלה כבר בחודש אוגוסט, כאשר הציגה את העדכונים האחרונים שלה. אבל האפליקציה משתדרגת בטלפונים הניידים בהדרגה, והרבה אנשים מתחילים לראות את העדכון רק עכשיו. כצפוי, כמו ברוב העדכונים הגדולים של פייסבוק, היו על העדכון תגובות נסערות, למרות שהעדכון עדיין לא הסתיים בשלמותו. האפליקציה כרגע נראית הרבה יותר אפורה, והתגובות נראות יותר כמו הודעות צ'אט מאשר שיחה בפייסבוק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בפייסבוק טוענים כי העדכון החדש נועד להפוך את פייסבוק ל"קל יותר לניווט" אך לא כולם אהבו את זה. בעוד שכל עיצוב משמעותי יכול תמיד להוביל לקצת בלאגן  בפעמים הראשונות שרואים אותו, לאחר כמה פעמים מתרגלים אליו. חוץ מהעיצוב החדש של התגובות גם הסמלים בתחילת הדף עוצבו מחדש:

קורי הנדי, אחד מאנשי העיצוב, מסביר שהם שאבו השראה למראה החדש של פייסבוק מלא אחרת מאשר אינסטגרם. למי שלא זוכר במאי 2016 אינסטגרם עשתה שינוי גדול לעיצוב של התוכנה. בזכות העדכון המסך היה נראה יותר "נקי", ועדין יותר בעיצוב שחור ולבן. גם למראה החדש של אינסטגרם היה קשה להתרגל בהתחלה, אך עכשיו אנחנו לא יכולים לראות את עצמנו חוזרים למראה הישן, כך גם בעיצוב החדש של פייסבוק - בסופו של דבר נתרגל אליו.

תגובות