Hero וסטורי: כל הפרטים מההשקה של חברת GoPro. יוטיוב

Hero וסטורי: כל הפרטים מההשקה של חברת GoPro

הערב הייתה השקה מלאת מוצרים מבית גו-פרו. מה שונה במוצרים החדשים ומהו הפיצ'ר שכיוונו לבני נוער? כל הפרטים על ההשקה

GoPro, חברת האקסטרים הידועה, השיקה הערב שתי מצלמות ועוד כמה פיצ'רים חמודים שטוב להכיר. היינו בהשקה וחזרנו עם בשורות, חלקן קשורות ממש לבני נוער וחלקן מבאסות מאוד. מה הושק הערב?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Hero Black 6

נגיע ישר לכל הפרטים: המעבד שלו הוא מעבד שפותח על ידי גופרו, בשם GP1, מה שגם מאפשר העלאת תמונות מהירה יותר. המצלמה מצלמת ברזולוציות 4K60 ו- 1080p240. יש למצלמה יכולת ייצוב טובה יותר מהקודמות וגם המצלמה מאפשרת זום דיגטלי, שזה חידוש. המצלמה עמידה למים עד עומק של 10 מטר. המצלמה יודעת להתמודד עם תנאי תאורה נמוכים וגם יש לה שליטה קולית ב-10 שפות. המחיר שלו עומד על 2,399 ש"ח שזה המון.

 

Fusion

המצלמה מצלמת וידיאות ב-360 מעלות באיכות של 5.2K30 או ב3K60. יש למצלמה 18MP צילום סטילס, שזה נהדר ויש לו את תכונת OverCapture שמוסיפה די הרבה. מייצב התמונה מתקדם ועמיד במים עד עומק של 5 מטר. יש למצלמה אפשרות תמיכה ב-10 שפות ויש לו קישוריות Wifi ובלוטות'. כרגע לא ידוע כמה יעלה או מתי יגיע לפה, כנראה בנובמבר.

 

קארמה 

מדובר ברחפן של החברה, ומבלי הרבה לחפור, הוא מותאם להירו 6, יש לו תכונת מעקב ותכונת צפייה שזה עולה. יש לרחפן כמה מצבי צילום כמו Cable-Cam וLook Up. המחירים כאמור, גבוהים מאוד, 4499 עבור הרחפן בלי המצלמה ועם ההירו 6 יעלה לכם 6199 שקלים.

 

קוויקסטוריז

QuikStories היא תכונה באפליקציה שמאפשרת לשתף סרטוני וידיאו קצרים לאחר שערכתם אותם מעט. אתם יכולים דרך האפליקציה לערוך מעט את הסטרון וישר לפרסם אותו כפוסט ברשתות החברתיות שלכם. זה מגניב וזה נהדר, רק מקווים שהיה אפשר לפרסם דוך לסטורי. היה יכול להיות מגניב אפילו יותר.

 
תגובות