מגדיל סמארטפונים: המכשיר שתוכלו בזכותו לראות בגדול. צילום מסך מהאתר שלהם

מגדיל סמארטפונים: המכשיר שתוכלו בזכותו לראות בגדול

אם גם אתם אוהבים לצפות בתכניות או בסרטים מכל מקום, אבל זה שהמכשיר שלכם קטן מבאס אתכם, יש לנו פתרון. קיים מכשיר שיגדיל עבורכם את המסך. איך זה נראה?

לצפות בוידיאו דרך המכשיר שלנו זה דבר נוח במיוחד, בזכות הניידות של המכשיר. אבל מה שמבאס הוא הגודל של המסך או כמה אנחנו מאמצים את העיניים בשביל לראות. במיוחד בשביל זה, יש מוצר שמאפשר להפוך את הסמארטפון שלכם למיני טלוויזיה.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

המיני-טלוויזיה מגדילה את מה שאתם צופים בטלפון עד פי שניים מהגודל המקורי. היא מציגה אותו על מסך שמונה אינץ'. המכשיר מעוצב בסגנון וינטג', הוא מעוצב כמו הטלוויזיות הישנות ומבחוץ הוא בצבע עץ. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הטלפון לקופסא קטנה שנפתחת מהצד ומה שהופיע בטלפון יופיע מיד על המיני טלוויזיה. המכשיר מיועד לטלפונים עד גודל 6.2X3 אינץ'. כל מה שעליכם לעשות הוא להפעיל את הסרטון, להכניס אותו למיני-טלוויזיה הזו ותוכלו לראות יותר גדול!

© מתוך האתר שלהם

אם אתם רוצים לראות יחד עם חברים סדרה או סתם סרטון שהוא קצת ארוך ורוצים לראות בנוח, תוכלו להשתמש במוצר הזה. אם אתם רוצים לקנות את המיני טלוויזיה הזו אז כדאי לכם למהר. תוכלו להזמין את המוצר באתר הזה, ב-95 שקלים בלבד.

תגובות