מיקום לייב: וואטסאפ עוזרת לכם למצוא חברים בתנועה. צילום: GettyImages

מיקום לייב: וואטסאפ עוזרת לכם למצוא חברים בתנועה

כמה פעמים קרה לכם שחבר שלכם שלח לוקיישן ולאחר שהגעתם לשם, גיליתם שהלך? וואטסאפ מאפשרת כעת למצוא אחד את השני באמצעות שיתוף מיקום חי, בזמן אמת

וואטסאפ השיקה פיצ'ר חדש, המאפשר לעקוב אחרי המיקום של אנשים שנמצאים איתכם בשיחה. בפיצ'ר החדש, ששמו "מיקום בזמן אמת", תוכלו לעקוב בצורה דינמית אחר החברים שלכם ולדעת בדיוק איפה הם נמצאים.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

כפי שנאמר, "Live Location", הוא פיצ'ר שמאפשר למשתמשים לעקוב בזמן אחרי אנשי הקשר שלהם, אם כמובן חבריכם יאפשרו אותו. זה שונה ממה שאפשר היום, כי כרגע אפשר לשלוח רק נקודה על המפה, והפיצ'ר הזה מאפשר לנו ממש לראות איפה החברים שלנו נמצאים בזה הרגע ולעקוב אחר צעדיהם במהלך השיחה המשותפת. בצורה הזו תוכלו לראות איפה הם בזמן שיחה איתכם.

כך זה יראה
כך זה יראה

כמובן שזה מדאיג לקוחות רבים, מכיוון ששוב האפליקציה נכנסת לנו לפרטיות ברמה שאולי אנחנו לא רוצים. בחברה הבהירו כי מדובר באפשרות פשוטה ומאובטחת, שכל מה שהיא נועדה לעשות, זה רק לחשוף לחברים, ולהם בלבד, איפה אתם נמצאים. בדומה להצפנת ההודעות הקיימת באפליקציה, גם כאן, המיקום שלכם יהיה מאובטח מקצה לקצה, מה שאומר שרק המכשירים שבשיחה, יהיו חשופים למיקום שמתעדכן. 

בנוסף, אנו נצטרך לשים לב לסוללה שלנו שעלולה להיפגע בשל שימוש יותר אינטנסיבי ברכיב ה-GPS במכשיר. גם כאן, דאגו להרגיע ואמרו שבמהלך הפיתוח הם הקדישו תשומת לב מירבית לחיי הסוללה. אך אל תמהרו לנסות לעדכן כיוון שהפיצ'ר עדיין לא זמין בישראל.

תגובות