חם מהתנור: חברת LG משיקה בארץ את ה-V30. יחצ

חם מהתנור: חברת LG משיקה בארץ את ה-V30

חברת LG משיקה בארץ את המכשיר החדש בסדרת ה-V, והוא ה-V30. המכשיר מצויד בטכנולוגיות חדשות ושיפור משמעותי של הקודם בסדרה. כמה יעלה? כל הפרטים

המכשיר של חברת LG מגיע היום לארץ ואתם יכולים לרכוש אותו. מה בדיוק יש במכשיר וכמה הוא בדיוק יעלה? ספויילר: המחיר לא יגיע כמובן ל-5 אלף שקל שהייתם מוציאים על אייפון X והתמורה נשמעת טובה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המכשיר החדש יגיע עם מסך בגודל 6 אינץ', מסוג OLED FullVision. הזכוכית שתעטוף את המכשיר היא מסוג גורילה גלאס 5, כך שזה מעולה. ה-V30 קצר יותר ב-8 מ"מ וצר יותר ב-3 מ"מ מהקודם בסדרה. הוא שוקל כ-160 גרם, כך שמבחינת המימדים, אנחנו אמורים לקבל אחיזה יותר טובה ונוחה בהרבה. המעבד במכשיר הוא Qualcomm® Snapdragon™ 835.

© יחצ

מערך המצלמות במכשיר התקדם, אך מתבסס על מה שאנחנו מכירים כבר. מאחורה קיימות 2 מצלמות, אחת בעלת 16 מגהפיקסל עם מפתח צמצם F1.6 והמצלמה השנייה היא 13 מגהפיקסל, בעלת זווית רחבה יותר. המצלמה עצמה פחות בולטת, כך שזה נראה אחיד יותר מאחור. בנוסף לכך, הוסיפו טכנולוגיות רבות שעוזרות לכם לצלם דברים איכותיים, גם אם אתם חסרי ניסיון בצילום. המצלמה מקדימה בעלת 5 מגהפיקסל והיא אמורה לעשות את העבודה שלה כמו שצריך.

טכנולוגיית Always On עדיין קיימת במכשיר החדש. בגרסה החדשה, תוכלו להפעיל מוזיקה ולעשות עוד פעולות שונות, למרות שמסך המכשיר שלכם במצב Always On. במקביל, במכשיר יש כמה אפשרויות של פתיחת המכשיר: הראשונה זה זיהוי פנים, כזו ששמענו הרבה מסביב לאייפון X. בנוסף יש זיהוי קול בהתאם למילה שהגדרת מראש, חיישן טביעת אצבע וטכנולוגיית Knock Code, הקשת דפוס על המסך.

© יחצ

סוללת המכשיר בעלת קיבולת של 3,300 מיליאמפר, שאמורה להחזיק לכם יום עבודה שלם. הזיכרון במכשיר עומד על 128 גיגה ואפשר להרחיב זיכרון עד 2 טרה. המחיר המומלץ לצרכן הוא 3,399 ש"ח, והצבעים הם שחור וכסף. מי שירכוש בחודש הראשון את המכשיר, יקבל אחריות גם על שבירת מסך למשך חצי שנה למימוש חד פעמי.

תגיות
תגובות