מסכמים שנה ביוטיוב: Rewind 2017 של ישראל. צילום: אימרי אגמון

מסכמים שנה ביוטיוב: Rewind 2017 של ישראל

הפך למסורת: ערוץ "הדובים" שחרר היום (א') את קליפ סיכום השנה ביוטיוב (ה"ריווניד") עם מיטב הטרנדים, הלהיטים וכוכבי הרשת הגדולים של השנה החולפת

כבר שלוש שנים שערוץ היוטיוב של "הדובים" שהם עדן עומר לוי (מפיק פוסט) ואלדר חממי (מפיק) לקחו על עצמם להפיק גרסה ישראלית ל"Rewind" שמכינים מדי שנה מסביב לעולם בשלל מדינות. הסרטונים הללו מכילים סיכום משאפ מיוחד שמכיל בתוכו את מיטב הלהיטים, הקליפים, הטרנדים כשאת הכל מציגים ומחברים כוכבי הרשת הגדולים של אותה השנה. גם השנה, רגע לפני שנפרדים מ-2017, החליטו להפיק גרסה ענקית ומיוחדת וגם אנחנו הצלחנו להכנס לתוכה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

את ה-"Rewind 2017" פותחת השחקנית והקומיקאית רבקה מיכאלי בהאזנה ללהיטי 2017 ומשם - חגיגה גדולה שמכילה בתוכה את הטרנדים הגדולים. ביניהם: הספינר, חדרי בריחה, "הובר-בורד",השמלה של מירי רגב, ליצנים, פילטרים זזים, קלאש רויאל, גשם מטפטף, אתגר חד הקרן ונוספים. בנוסף אליהם יש כמובן את הפסקול המושקע שמכיל משאפ של הקליפים ולהיטי השנה - "טודו בום", "קרמלה", "כל הזמן הזה", "אצל הדודה והדוד", "רציתי", "בלבלה", "קרנבל בלב" ועוד. 

 

ולחלק הכי גדול - כוכבי הרשת שהשתתפו בקליפ. השנה ניתן היה להבחין בנבחרת ענקית אף יותר מהשנים הקודמות ואפשר למצוא שם כוכבים כמו: דורון וקטריקס, הסוואגרז, מעיין רובין (נועה פילטר), ליאון ויואב, אשלי וקסמן בקשי, גל גברעם, גיא TV, ליגל רז, קווין רובין, אירה דולפין, רז ספני, ליאל אלי, בן קיסר, עמית רחום, קים אור אזולאי, בר רצון, מיכאל ספיר, עידן כרמלי, צוות "מנחוס" ועוד רבים נוספים שהפתיעו והגיחו בסיכום השנה.

© צילום: אימרי אגמון
© אימרי אגמון

בונוס לחדי העין - גם אותנו אפשר למצוא בכמה סצינות מיוחדות, כמו למשל כשאורי שוורץ מ"סוואגרז" חוזר לתקופת הסדרה ו"מראיין" את קים אור אזולאי או למשל בסצינת ההשקה החגיגית לריווניד.

הנה אנחנו!
הנה אנחנו! © צילום מסך מיוטיוב
תגובות