פסק זמן: ההודעה המפתיעה והדרמטית של אשלי וקסמן בקשי. צילום: עידו לביא

פסק זמן: ההודעה המפתיעה והדרמטית של אשלי וקסמן בקשי

היוטיוברית ואושיית הרשת האהובה, אשלי וקסמן בקשי, יצאה היום (ג') בהודעה דרמטית ומפתיעה במיוחד בערוץ היוטיוב הרישמי שלה. כל הפרטים

כבר 6 שנים שהיוטיוברית וכוכבת הרשת המצליחה, אשלי וקסמן בקשי, משתפת בערוצה הראשי "Ashley Waxman Bakshi" כל ימי ראשון וחמישי את סודות האיפור, הלייף סטייל וההורות שלה. היום (ג') בקשי החליטה לעלות סרטון בו היא חושפת את החלטתה הדרמטית והמפתיעה. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בסרטון המדובר חשפה כוכבת הרשת ושיתפה את צופיה ומעריציה כי היא לוקחת פסק זמן מהערוץ המדובר לזמן בלתי מוגבל. היוטיוברית המובילה סיפרה כי "בחצי שנה-חמישה חודשים האחרונים אני מלא נהניתי ליצור את התוכן שעלה לערוץ". היא ממשיכה ואומרת שהיא לא רצתה לאכזב את הצופיה ובעיקר לא הרגישה שלמה עם התוכן שעלה לערוץ המוביל שלה. עם כל כך הרבה פרוייקטים נלווים לערוץ היוטיוב כמו למשל המופע "שוברים את הרשת", קמפיינים שונים והתכנית "מצווש 2" שתשודר בהמשך החודש בערוץ הילדים, המשפחה והשיפוץ בביתם החדש, היא מרגישה חוסר יצירתיות והנאה ביצירת התוכן לערוץ המדובר.

 

בקשים יקרים אל דאגה, הכוכבת האהובה אמנם לוקחת הפסקה מערוץ היוטיוב הראשי שלה, אך תמשיך לצלם את הולוגים היומיים של סדרת "ולוגמכה" בערוץ הולוגים המשפחתי שלה "ביהיינד דה בקשיז". 

© צילום: אביב חופי

מקווים שאשלי תחזור אלינו בקרוב, ובינתיים נעשה קצת מרתון סרטונים ישנים.

 
תגובות