גם היא: LG תעבוד על רכבים אוטונומיים עם HERE. יחצ LG

גם היא: LG תעבוד על רכבים אוטונומיים עם HERE

לאחר ששנים חברות רבות כמו גוגל עובדות על כלי רכב אוטונומיים, חברת אל-ג'י גם מתחילה לעסוק בתחום הזה, יחד עם חברת HERE. מה גרם לשיתוף הפעולה הזה?

רכבים אוטונומיים הם תחום מאוד מבוקש בשנים האחרונות. כעת, חברת אל-ג'י הקוריאנית וחברת HERE שמספקת שירותי מפות, מיפוי ומיקום, החליטו לשתף פעולה בפרויקט משותף וליצור מוצר של רכב אוטונומי באמצעות טלמטיקה. טלמטיקה היא השילוב של טכנולוגית תקשורת אלקטרונים ומחשבים, בעיקר בתחום הרכב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

HERE היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום נתוני מפה ושירות GPS לרכב. כ-100 מיליון רכבים כבר משתמשים בשירות שלה באמצעות ענן מפותח שהיא משתמשת בו. מפת HD live היא התוכנית ש-LG תציע ל-HERE שמזהה את כל הכבישים ואת התכונות המקיפות כגון סימני נתיב, שלטי עצירה, חצייה, סימני מהירות ורמזורים.

© יחצ LG

התוכנית כוללת חיישנים של ADAS שבהם מצלמות, מכ"ם ולידאר. הכל נשלח ומנותח בענן כל הזמן. מהירות התקשורת צפויה להיות 5G, מהיר פי חמישה מ-LTE. "אנו נרגשים להציג סטנדרט חדש עבור פתרונות תקשורת ניידת אוטונומית בשיתוף עם ERE , אשר מהווה מתחרה חדשנית לטכנולוגיית הדרכת רכב" אמר קים ג'ינג יונג, סגן נשיא בכיר ביחידה העסקית לרכיבי רכב ה-LG"עם שותפים כמו Here, LG יכולה להמשיך לקדם את הדור הבא של טכנולוגיות רכב כדי לעזור ולהכין מכוניות עבור עידן הנהיגה העצמית."

תגובות