פתרון שחוסך המון: אלבום בלחיצה אחת בגלריה של גוגל. צילום: Fotolia

פתרון שחוסך המון: אלבום בלחיצה אחת בגלריה של גוגל

תמיד רציתם להכין אלבום שלכם ושל חיית המחמד האהובה אבל לא היה לכם כוח לחפש תמונות שלכם ושל כלבלבכם האהוב בכל הגלריה של הסמארטפון שלכם? חברת גוגל הצליחה לפתור לנו את הבעיה הזאת

להכין אלבום עם חיית המחמד שלכם זו עבודה לא פשוט. לא תמיד יש כוח לחפש תמונות שלכם ושל כלבלבכם האהוב בכל הגלריה של הסמארטפון שלכם. כולנו מתמודדים עם אותה בעיה, הרי אנו, חובבי חיות המחמד, יודעים שהכלבים והחתולים הם החברים הכי טובים של האדם, אז למה שלא ננצור את הרגעים המיוחדים שלנו איתם לנצח? חברת גוגל מודעת לבעיה הזאת של חיפוש התמונות של חברינו ההולכים על ארבע, ולכן יצרה מנגנון טכנולוגי עם בינה מלאכותית שיפתור לנו את הבעיה הזאת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לכל מי שיש את אפליקציית גוגל תמונות במכשיר הסלולרי שלו, יכול להבחין שבעדכון האחרון של האפליקציה נוספה אופציה שתפקוד על יישמון התמונות לעשות סקירה מהירה במיוחד של כל התמונות שנמצאות בגיבוי חשבון הגוגל של המשתמש, תמצא עבורו את כל התמונות שיש לו יחד עם חיות המחמד שלו ותכין למענו אלבום במיוחד. האפשרות הזו מתווספת הודות לטכנולוגיית הבינה המלאכותית שגוגל משפרת מעדכון לעדכון, טכנולוגיה שהודות לה היה אפשר כבר מספר שנים לערוך קולאז'ים של תמונות יחד עם חברים או בני משפחה.

© טמבלר

בעדכון האחרון מציאת התמונות בגוגל תמונות הפכה אפילו לפשוטה אף יותר: רוצים אלבום אחד עם מיצי החתול ואלבום נפרד עם רקסי כלבלבכם האהוב? אין בעיה. לבינה המלאכותית של גוגל יש את האפשרות לסרוק את התמונות בהן מופיעים בעלי חיים וליצור הפרדה בין סוגי חיות, ואף בין בני מינם עצמם. על פי בדיקה של צבע של החיה למשל, האפליקציה תוכל להבדיל בין כלב דלמטי לרועה גרמני. כל מה שנותר לנו, זה למצוא שם לאלבום. או שבעתיד גם את זה גוגל תעשה עבורנו.

תגובות