מתעדכנת: סנאפצ'אט מקדמת את השיחות בצ'אט. צילום מסך מיוטיוב

מתעדכנת: סנאפצ'אט מקדמת את השיחות בצ'אט

עד עכשיו כאשר רצינו לדבר עם חבר בסנאפצ'אט בשיחת וידאו או סתם בשיחת קול רגילה אז היינו עושים את זה בלי בעיה, אך כשעוד חבר היה רוצה להצטרף לשיחה, פה התחילה הבעיה, אך סנאפצ'אט החליטה לפתור אותה

לפני מספר ימים, האפליקציה השיקה עדכון חדש ויעיל במיוחד, שיחות הוידיאו, אשר יוכלו לכלול עד 16 אנשים בשיחה ואם עוד חברים ירצו להצטרף, השיחה תהפוך לשיחה קולית ותכלול עד 32 משתמשים. בשיחות הוידיאו נוכל גם לפתוח את שלל הפילטרים של סנאפצ'אט, ככה שנוכל גם לדבר עם חברינו וגם להוציא לשון עם הפילטר של הכלב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי לדבר עם חבריכם זה להיכנס לצ'אט קבוצתי שכבר קיים או לפתוח אחד חדש עם החברים איתם תרצו לדבר. לאחר מכן, לחצו על סמל הווידאו כדי להתחיל את השיחה וכל חברי הקבוצה יוזמנו לשיחה ויוכלו לבחור אם להצטרף באמצעות ווידיאו או רק באמצעות קול.

© צילום מסך מיוטיוב

בנוסף, העדכון גם בודק את אפשרות לתייג חברים בסטורי. לפי דברי מאט רפפורט - האדם שגילה על העדכון החדש ושיתף אותו בטוויטר, כל מה שצריך לעשות הוא להקליד "@" ולאחר מכן את שם המשתמש של החבר אותו תרצו לתייג ואז תגיע האפשרות לתייג את החבר שתרצו. אם תוייגתם בתמונה תשלח לכם הודעה כי מישהו הזכיר אותכם בסטורי שלו. עד עכשיו זה רק ניסוי ורק קבוצה קטנה של אנשים קיבלו את האפשרות הזאת. בדקו, אולי אתם אחד מתוך האנשים הללו. 

תגובות