שיחות וידאו קבוצתיות: כל החידושים הצפויים בוואטסאפ. צילום: GettyImages

שיחות וידאו קבוצתיות: כל החידושים הצפויים בוואטסאפ

אמש נערך כנס F8, הכנס הגדול של פייסבוק בו היא מכריזה על העדכונים שיגיעו בשנה הקרובה. גם מנכ"ל וואטסאפ הציג את העדכונים הצפויים שלו. כל הפרטים

מובארק אימאם, מנכ"ל וואטסאפ, הודיע אמש בכנס F8 של פייסבוק, בו מוצגות התוכניות של חברת פייסבוק לשנה הקרובה, על העדכונים שמחכים לנו באפליקציית וואטסאפ בעתיד הקרוב. צפויים כמה שינויים חדשים באפליקציה, בין השאר גם מדבקות לשליחה בצ'אט, שיחות וידאו של קבוצה, ופיצ'רים חדשים באפליקצית העסקים של וואטסאפ - "Whatsapp Business".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאחר שאימאם ציין כי ישנם 450 מיליון משתמשים שנכנסים מידי יום לוואטסאפ, ושני מיליארד דקות של הקלטות, שיחות קוליות ושיחות וידאו בכל יום, הוא החל להביא פרטים על העדכונים. הוא לא אמר הרבה פרטים, אך ניתן היה להבין כי עומדות להיכנס שיחות וידאו קבוצתיות ותהיה להן הגבלה כנראה לארבעה משתתפים.

© צילום: fotolia

עדכון נוסף שמחכה לנו הוא מדבקות לשליחה בצ'אט. כמו שיש כבר הרבה זמן באפליקציות מסרים אחרות, גם תורה של וואטסאפ הגיע להכניס מדבקות שיהיה ניתן לשלוח בצ'אט. מדובר בספריית תמונות מצויירות שיהיה ניתן בלחיצה לשלוח מדבקה לתוך השיחה. לגבי "Whatsapp Business", אפליקציית העסקים של וואטסאפ, כרגע כל השירותים חינמיים. אך צפוי להיות תעריף בעתיד לחברות גדולות המשתמשות באפליקציה כדי להפיץ מבצעים והנחות וכדי להגיע להרבה לקוחות.

תגובות