LG G7 ThinQ: סמארטפון פרימיום עם בינה מלאכותית. יח"צ LG

LG G7 ThinQ: סמארטפון פרימיום עם בינה מלאכותית

חברת אל-ג'י הציגה אמש סמארטפון חדש ומרהיב - תמצאו שם מצלמה חכמה, אודיו עוצמתי, מסך באיכות גבוהה והכל בשילוב של בינה מלאכותית

אל-ג'י הציגה אמש את הסמארטפון הבא שלה - LG G7 ThinQ. המכשיר בא כדי להשתמש בבינה מלאכותית לנוחיות המשתמש. יש בו את המעבד החדיש ביותר של קוואלקום, Qualcomm Snapdragon 845. זיכרון ה-RAM שלו עומד על 4 ג'יגה-בייט, והזיכרון הקשיח על 64 ג'יגה-בייט. בקשר לעיצוב, העיצוב שלו מתחיל סדרה חדשה בשם G, והוא מזכיר מאוד את האייפון X, משהו שעדיין לא ראינו במכשירי אנדרואיד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המצלמה של ה-LG G7 ThinQ היא מצלמה חכמה, כמו הרבה סמארטפונים שניתן לראות לאחרונה. מדובר במצלמת סלפי של 8 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית המורכבת משתי מצלמות של 16 ג'יגה-בייט, עם אפשרות ל-Wide Angle - צילום רחב המתאים לנופים. הבינה המלאכותית מתבטאת ב-19 מצבי צילום שונים לקבלת תמונות באיכות גבוהה והתאמה בין הגדרות המצלמה לבין התנאים. בנוסף, המצלמה מותאמת לצילום בחושך ללא גרעיניות. עם זאת, אפשרות נוספת שנכנסה למצלמה היא מצב Live Photo, שבדומה לאייפונים מצלם שנייה לפני ושנייה אחרי הצילום, כדי להנציח רגעים מעבר לתמונה קפואה.

"ה-LG G7 ThinQ ממוקד באופן חזק ביסודות והשקתו מציינת פרק חדש בחברה שלנו", מסר הוואנג ג'אונג הואן, נשיא LG אלקטרוניקה תקשורת ניידת. "באמצעות השילוב של פונקציות בינה מלאכותית שימושיות ומותאמות אישית יחד עם תכונות משמעותיות של סמארטפון, זה הוא הסמארטפון הנוח ביותר של LG עד היום".

© יח"צ LG

LG G7 ThinQ הוא אחד מהמכשירים הראשונים שיהיה ניתן להשתמש בהם ב-Google Lens, כלי של גוגל המאפשר זיהוי אובייקטים דרך המלצמה, ומציאת מידע על האובייקט. תוכלו למצוא מידע על צמחים, חיות, ספרים ועוד באמצעות המצלמה. במכשיר יש כפתור המביא אתכם בלחיצה אחת ישר ל-Google Assistant, ובשתי לחיצות ל-Google Lens. בסמארטפון יש מיקרופון רגיש אשר יאפשר ל-Google Assistant לזהות אתכם ולבצע את הפקודות שאתם נותנים לו גם אם יש רעשי רקע חזקים, אך האופציה זמינה רק לשפות אחרות כמו אנגלית, צרפתית, גרמנית ועוד ולא לעברית.

תגובות