Tower Tag: משחק מציאות מדומה רב משתתפים. יחסי ציבור

Tower Tag: משחק מציאות מדומה רב משתתפים

חברת 1Sync, בשיתוף פעולה עם חברת Lenovo שמציעה את חומרתה החזקה, משיקה בארץ מתחם שלם של מציאות מדומה. השלב הבא אחרי חדרי הבריחה? היינו שם

בעזרת מותג הגיימינג Legion של חברת Lenovo, חברת 1Sync משיקה את מתחם שלם שמוקדש לעולם המציאות המדומה, ובתוכו גם את משחק ה-Tower Tag. מה מחכה לכם שם וכמה זה עולה? 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במתחם החדש, שכבר רץ כבטא פה בארץ כחמישה חודשים, קיימים כמה משחקים שאפשר לשחק בהם. הראשון זה פעילות מציאות מדומה מרובת משתתפים, עד שישה שחקנים במקבלים, במה מחלקים לשתי קבוצות ומשחקים בקרב יריות קבוצתי (סטייל Team Deathmatch). המשחק לא רק מגניב בגלל היותו משחק יריות מדומה, אלא גם בגלל של הקבוצות לתכנן אסטרטגיה, לשתף פעולה ולהתמודד עם מפות מורכבות ולא פשוטות. יהיה עליכם לזוז וממש לברוח מהלייזר הנשלח אליכם. בנוסף, הטכנולוגיה של המשחק עושה חלק גדול מהעבודה: סנכרון נהדר בין המציאות למדומה בלי שום דיליי והשימוש הנהדר עם פידבק שמדמה רתע של יריה. בסופו של דבר מדובר בחווית משחק די משעשעת. לא רק זה, אלא שתוכלו גם לשחק עם אנשים אחרים מכל העולם שירצו באותו רגע לשחק. שיתוף הפעולה עם חברת Lenovo עושה את שלו: השימוש במותג הגיימינג Legion, מחשבים חזקים שעושים את העבודה.

© יחסי ציבור

עוד משחק שתוכלו למצוא במתחם הוא חדר פריצה, שיהיה עליכם כזוג לשתף פעולה: על אחד השחקנים להרכיב את משקפי המציאות המדומה ועל השחקן השני להבין את מה שמוסבר לו על ידי השחקן הראשון. על השחקן השני ללחוץ על כפתורים מתאימים ולהבין את הרמזים שאומר השחקן הראשון. על פי החברה, המשחק מומלץ מגיל 10 ומעלה. אם תבואו באמצע השבוע, תשלמו 80 ש"ח על 45 דקות, ו-130 ש"ח על 90 דקות. אך אם תגיעו בסוף שבוע, תשלמו 90 ש"ח על 45, ו-150 על 90 דקות משחק. 

 
תגובות