עדכון לווטסאפ: תוכלו לזהות האם ההודעה הועברה אליכם. צילום מסך מיוטיוב

עדכון לווטסאפ: תוכלו לזהות האם ההודעה הועברה אליכם

ווטסאפ ממשיכה לשפר את חווית השימוש ולהביא לנו אפשרויות נוספות. כעת היא מוסיפה את האפשרות לראות מתי העבירו לכם את ההודעה משיחה אחרת

אפליקצית המסרים הענקית ווטסאפ מציגה עדכון חדש שנמצא בדרך לכולנו. את העדכון ניתן למצוא בגרסת הבטא של האפליקציה ולפיו יהיה ניתן לראות האם האדם העביר את ההודעה משיחה אחרת אל השיחה שלכם או שהוא כתב אותה בעצמו. זאת באמצעות כותרת קטנה של "הועבר" מעל ההודעה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

את התווית שמצטרפת להודעה לא תוכלו להסיר. האדם יידע בהכרח שהעברתם להם את ההודעה, אלא אם תחליטו להעתיק את טקסט ההודעה, להדביק ואז לשלוח. העדכון בא כדי להגביר את המודעות להודעות מופצות וספאם. כאשר מישהו שולח הודעה שהיא אישית אך מעביר אותה לעשרות אנשים, עד עכשיו לא היה ניתן לזהות זאת. כעת תוכלו לדעת מתי האדם שמולכם הוא לא באמת רלוונטי עבורכם.

© צילום: shutterstock

זה לא העדכון החדש היחיד שניתן לראות בגרסת הבטא של האפליקציה. עם העדכון הזה, צפוי לבוא אלינו האפשרות להסתיר את המדיה שנשלחה אליכם מהווטסאפ מהגלריה שלכם. בנוסף לכך, יש עדכון שבא לקצר את תהליך שמירת איש קשר מהווטסאפ, ויעשה זאת בדרך מהירה יותר. עדכון חדש ונחוץ נוסף הוא האפשרות למנוע מכל חברי קבוצה להגיב בה חוץ מהמנהלים שלה.

 
תגובות