חם מהתנור: LG משיקה בארץ את ה-G7 ThinQ. יחסי ציבור

חם מהתנור: LG משיקה בארץ את ה-G7 ThinQ

חברת LG השיקה הבוקר בארץ את המכשיר החדש שלה, ה-G7 ThinQ. צילום טוב בתנאים קשים, בינה מלאכותית ורמקול איכותי, אלו מייחדים את המכשיר החדש. המפרט והמחיר בכתבה

לאחר שחודש שעבר השיקה את המכשיר בחוץ לארץ, חברת LG השיקה הבוקר (ב') את המכשיר החדש כאן בארץ, ה-G7 ThinQ. למרות שכבר הבוקר הייתה ההשקה, המכשיר ישווק רק מיום חמישי הקרוב (ה-14.6). כמה יעלה המכשיר ומה מיוחד בו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ישר לפרטים: יחסי המסך במכשיר מעט שונים, במקום ה-18:9 המוכר, החליטה LG למתוח את המסך (בגודל 6.1 אינץ') עוד קצת והיחס עומד על 19.5:9. למכשיר יש תצוגת Super Bright, שמראה את הפרטים שעל המסך בצורה יותר חדה ויותר בהירה - אך מנצלת יותר את הסוללה בהתאם. אתם תוכלו להגדיר את התצוגה במכשיר שלכם בין כמה אפשרויות: אוטומטי, חסכוני, סינמה, ספורט, משחק ומקצועי. המפרץ שיש באייפון המוכר קיים אם אתם רוצים גם במכשיר הזה ואם תרצו, תוכלו לבטל ולהפוך אותו למסך משני. יתרה מזאת, מעבד המכשיר הוא Snapdragon 845 של חברת קוולאקום. למכשיר יש 64GB זיכרון אחסון עם אפשרות הרחבה של עד 2TB. זיכרון ה-RAM של המכשיר עומד על 4GB והסוללה עומדת על 3,000 מיליאמפר. 

© יחסי ציבור

למכשיר יש מצלמה קדמית בעלת עדשת 8MP, ו-2 מצלמות אחוריות בעלות עדשות 16MP. לאחת מהן יש זווית רחבה (107 מעלות) והשנייה סטנדרטית. בנוסף לכך, לצילום מצטרפת טכנולוגיית AI CAM ובעזרתה אפשר לצלם ב-19 מצבי צילום שונים להפקת תמונות טובות יותר. אם השיפור של הבינה המלאכותית לא אהוב עליכם, אתם יכולים לשפר את התמונות על ידי בחירה בין אפשרויות אפקטים זמינות. המכשיר מתמודד עם צילום בתנאי חושך טוב והוא מצלם תמונות חושך שהן בהירות עד פי 4 ממכשירים אחרים, כך לפי החברה. בנוסף, חברת LG מיישרת קו ומוסיפה מצב דיוקן למכשירים שלה - התמקדות באובייקט וטשטוש הרקע.

כשתשמעו מוזיקה, הרמקולים שיופעלו הם מסוג ה-BoomBox - ניצול של מרחב הפנימי של המכשיר בשביל ליצור צלילי באס כפולים ממכשיר רגיל. האפקט חזק מספיק ולא צריך להפעיל רמקולים חיצוניים. אם תניחו את המכשיר על משטח מוצק תנצלו את תיבת התוהדה להגברה נוספת של אפקט הבאס. במכשיר יש את טכנולוגיית ה-DTS:X, מה שמספק צליל תלת ממדי כשתשתמשו באוזניות. 

© יחסי ציבור

בדומה להספק הסוללה, המכשיר יעלה 3,000 ש"ח וישווק בצבעים שחור ואפור. המכשיר יהיה זמין מיום חמישי הקרוב ברשתות המובילות ובחנויות הסלולר.  

תגובות