סוני מציגה: מסכי טלוויזיה חדשים לקראת המונדיאל. יח"צ סוני

סוני מציגה: מסכי טלוויזיה חדשים לקראת המונדיאל

במסיבת עיתונאים שהיתה אמש, הציגה חברת סוני את המסכים החדשים לשנה הקרובה, בדגש על אירועי המונדיאל שמעלים את צריכת המסכים לא מעט. כל הפרטים

חברת סוני וחברת ישפאר, היבואן הרשמי של סוני בישראל, הציגו את המסכים החדשים של סוני לשנה הקרובה במסיבת עיתונאים שהתקיימה אמש. באירוע הוצגו בין השאר מסכים בגדלים שונים, החל מ-55 אינצ' ועד 85 אינצ', רמקולים ניידים מבוססי בלוטות' חדשים של חברת סוני, אוזניות, ומצלמות. הובהר כי התזמון של ההשקה קשור באופן ישיר עם אירועי המונדיאל, שמקפיצים את אחוזי המכירות בתחום.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

טכנולוגיות רבות משולבות במסכים החדשים. רוב המוחלט של המסכים תומך ברזולוציית 4K, וכמה בודדים מהם מציגים בטכנולוגיית OLED. כל הטלוויזיות מוצגות באיכות HDR המאפשרת מגוון רחב מאוד של צבעים ופרטים. הסדרות המובילות, A1 ו-AF8, אשר תומכות בטכנולוגית OLED, וגם הסדרה שמתחתן, ה-XF9, בעלות מעבד תמונה חדשני ומשופר בשם X1 Extreme, שמאפשר תצוגה חזקה יותר. ה-AF8 כוללת את טכנולוגיית האודיו של סוני, Acoustic Surface, שהופכת את המסך כולו לרמקול שיודע לאזן את האודיו ומשדרג מאוד את חווית הצפייה.

A1
A1 © צילום: יובל שיפמן
 
 
 
AF8
AF8 © יח"צ סוני

צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר, הסביר כי ידוע שסוני לא החברה המצליחה ביותר בתחום בארץ ובעולם, אך זאת מכיוון שהחברה לא מתיימרת להיות הזולה ביותר. שמעוני אמר כי בטווח של עשר השנים האחרונות, המחירים של המסכים של סוני יחסית נמוכים בהשוואה למתחרים. נראה כי האיכות של המוצרים היא זו שמובילה את החברה היפנית ולא המחיר.

זה לא מפתיע אותי שכל הטלוויזיות הן מוגדרות כחכמות, סוני הבינה שהקהל עובד לטלוויזיות חכמות בעלות מערכת הפעלה ואפליקציות שונות. הסדרות A1, AF8, XF9, XF85, XF75 כוללות אנדרואיד TV המבוסס על אנדרואיד 7 נוגט, ובהמשך ישתדרג לאנדרואיד 8 אוראו. סדרות אלה תומכות באפליקציות שונות בעברית מלאה, שביניהן סלקום TV ויש עוד אפליקציות בדרך.

© צילום: יובל שיפמן

סוני לא השתדרגה משמעותית מהאירוע שהיה בשנה שעברה, שבו כבר היו מסכי OLED, טלוויזיות חכמות וטכנולוגית האודיו המתקדמת שלהם. אך סוני לא מפסיקה ליצור שדרוגים חדשים, שהעיקרי בהם השנה הוא מעבד התמונה המשודרג, X1 Extreme. אז החלטתם איזה מסך ראוי מספיק כדי שתראו בו את המונדיאל?

© צילום: יובל שיפמן
תגובות