עלילה טובה אך אלים: מה חשבנו על God Of War החדש?. צילום מסך מיוטיוב

עלילה טובה אך אלים: מה חשבנו על God Of War החדש?

אחד המשחקים המדוברים של השנה הגיע ושיחקנו בו עד שהרגשנו שהוא ממש אלים. God Of War החדש מלא בפרטים ועמוס בעלילה טובה. מה חשבנו על המשחק החדש?

אז המשחק God Of War חוזר אלינו שוב ואיתו גם קרייטוס, והפעם יש לו תוספת קטנה - ילד. שמו אטריוס והם חיים יחד ביער מושלג בשם מידגארד. קרייטוס מנסה לחיות חיים רגילים ולהסתיר את העבר המסובך מילדו, אבל כפי שמצופה זה לא יהיה פשוט. העלילה באמת מתחילה להתפתח כאשר זר מסתורי מגיע לבית שלהם וקרייטוס חייב לעשות שינוי מסלול דחוף. בעלילה נשמע על בנו של אודין, ת'ור, ונכיר את ההיסטוריה המעניינת במיוחד ששם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מבלי להמשיך ולכתוב לכם יותר מדי ספויילרים, פגשנו קמפיין ארוך במידה המספקת, סיפור מעניין ומרתק וחצי עולם פתוח שכיף לחפש בו דברים חדשים. העלילה והעולם בנויים בצורה טובה עד כדי רצון להשקיע שעות רק בכל מה שמסביב עוד לפני העלילה המרכזית. חשוב לציין שכל העלילה היא "שוט" אחד של כ-30 שעות, זאת אומרת שהכל קורה בזרם אחד.

 

בגלל שאטריוס הוא המלווה המרכזי שלנו במשחק, מעניין לבחון את מערכת היחסים הזו. מדובר באב קר שמנסה לחנך את בנו בצורה קשה ואכזרית. הבן שלו מנסה לעמוד בדרישות שלו, אך מגלה שזה לא כזה פשוט. בכל מיני נקודות משעממות שעלינו לרוץ או לשוט ממקום למקום, התסריטאים הכניסו לנו קטעי דיבור ביניהם שהוסיפו המון אינפורמציה קריטית ומרתקת. כך שהתוכן במשחק מעולה ונהדר.

 

הקרבות במשחק מאתגרים במידה נכונה. תמיד יש תחושה במשחקים מסוג זה, שהקרבות קלים בצורה מופרכת או קשים במיוחד בחוסר איזון. במשחק הרגשתי את הקושי במגמה ניכרת ואהבתי את זה שהייתי צריך לחשוב פעמיים לפני שאני משתמש בגרזן הקסום של קרייטוס. שיפור היכולות של הגיבור שלנו ושל אטריוס הוא קריטי ומוביל אותנו להכיר את היכולות של קרייטוס ובנו יותר. בנוסף, הגרפיקה במשחק נהדרת וגורמת לנו לרצות לחיות בתוך העולם המקסים הזה. הדמויות הן מורכבות ומעניינות, ברמה שרציתי לדעת פרטים נוספים על דמויות שונות – כך שזה נהדר.

בשורה התחתונה, מדובר במשחק מעולה עם יתרונות מאוד בולטים. עלילה מעולה שכוללת דמויות מורכבות ומעניינות. עולם פתוח עשיר בפרטים ועמוס בחיפוש. הגרפיקה עוצרת נשימה והקרבות במשחק מרגישים מאתגרים בדיוק במידה הנכונה.

תגובות