סמסונג מציגה את גלקסי J6 ו-J8 - מכשירי ביניים איכותיים. יחצ

סמסונג מציגה את גלקסי J6 ו-J8 - מכשירי ביניים איכותיים

סמסונג השיקה בישראל את סדרת ה-Galaxy J לשנת 2018. הדגמים החדשים בסדרה מציעים תכונות מתקדמות ומצלמות משופרות. אמנם מכשירי ביניים אך מתאימים לקהל גדול מאוד. כל הפרטים

לקראת החופש הגדול, הרבה בני נוער יקבלו או יקנו סמארטפונים חדשים. הרי צריך לדווח לאמא שהגעתם למופע של ריטה אורה וששום דבר נוראי לא קרה לכם בדרך. וכמובן מה תעשו כשאתם טסים שעתיים לזקינתוס וכל כך משעמם על המטוס? מזל שהסמארטפון שלכם כאן בשביל לעזור בעת צרה. בדיוק בשביל זה סמסונג משיקה בישראל את זוג דגמים חדשים בסדרת Galaxy J לשנת 2018.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ה-Galaxy J6 יגיע עם סוללה של 3,000 מילי-אמפר לשעה, בגודל של 5.6 אינץ' וה-Galaxy J8  עם 3,500 מילי-אמפר לשעה, בגודל של 6 אינץ', נתונים לא רעים ביחס למכשירי ביניים. בגזרת האבטחה של המכשיר, הגיע הזמן שגם במכשירי רמת הביניים יהיה חיישן טביעת אצבע וזיהוי פנים המהווים שיטה בטוחה ומהירה לאבטחת המכשיר. כמו כן, הדגמים החדשים יגיעו עם מסכי Super AMOLED המעולים והמוכרים ממכשירי סמסונג כבר שנים.

המצלמות בעלות 13 מגה-פיקסל למצלמה הראשית ו-8 מגה-פיקסל למצלמת הסלפי בדגם ה-Galaxy J6, ומערכת משלמות של 16 מגה-פיקסל ו-5 מגה-פיקסל למצלמה הראשית ו-16 מגה-פיקסל למצלמת הסלפי בדגם ה-Galaxy J8, בשני הדגמים שמו דגש על צילום בתנאי תאורה חלשה.

Galaxy J6 © יחצ

המכשירים החדשים מגיעים עם מעטפת עשויה פלסטיק, עיצוב מודרני ונקי ומגוון אפשרויות חדשות ומגוונות שהרבה מהן לא היו זמינות עד כה במכשירי הביניים. המכשירים החדשים יגיעו עם גרסת האנדרואיד החדשה הלוא היא אנדרואיד 8 אוראו ויימכרו בחנויות ורשתות הסלולר ברחבי הארץ. דגם ה-J6 זמין לרכישה במחיר מומלץ לצרכן של 999 ש"ח, ודגם ה-J8 יהיה זמין לרכישה החל מסוף חודש יולי ומחירו יפורסם בהמשך על ידי סמסונג ישראל.

תגובות