סמסונג משיקה: סדרת טלוויזיות QLED חדשות ומתקדמות. יח"צ

סמסונג משיקה: סדרת טלוויזיות QLED חדשות ומתקדמות

סמסונג הציגה אמש בישראל את סדרת הטלוויזיות שלה לשנת 2018 שמבוססת על טכנולוגית QLED. הרבה חידושים דחסה סמסונג בטלוויזיות החדשות, כל הפרטים

אמש (ב') הציגה סמסונג את סדרת הטלוויזיות החדשה שלה באירוע בתל אביב. מדובר בסדרת טלוויזיות מתקדמת המבוססת על טכנולוגיה שסמסונג זוכה להביא לארץ - QLED. הדגש הוא בעיקר על מסכים גדולים יותר, וגם תכונות שונות כמו IOT - שליטה ופיקוח על מוצרים בבית המחוברים לאינטרנט באמצעות בטלוויזיה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המסכים בסדרת הדגל "QLED Q9" מציגים תמונה איכותית ועמוקה הרבה יותר הודות לשילוב של שתי טכנולוגיות שנמצא בה - נקודות קוונטיות ותאורה אחורית ישירה. השילוב מאפשר שליטה של המעבד ברמה גבוהה יותר על כל נקודה ונקודה במסך. טכנולוגיה נוספת שנמצאת שם היא 'Q HDR Elite' והיא מאפשרת תצוגה של גווני שחור רבים יותר ובזכותה המסכים מגיעים לשחור מוחלט איכותי הרבה יותר.

© יח"צ

המסכים מסוגלים להציג 100 אחוז נפח צבע ולמעלה ממליארד צבעים בזכות טכנולוגית הנקודות הקוונטיות. וחידוש נוסף מאוד חשוב שהרבה מחכים לו הוא שכבת ה-Ultra Black Elite שנמצאת מעל המסך ומפחיתה את ההשתקפות של האורות בחדר. ככה לא תהיו חייבים להחשיך לגמרי את החדר ותוכלו לצפות בנוחות גם כשיש אור מאוחריכם ובכל תנאי תאורה.

כמו שהזכרתי, הטלוויזיות תומכות בתכונת ה-IOT שמאפשרת לה לשלוט על מוצרים שונים. היא עושה זאת באמצעות אפליקציית SmartThings שמאפשרת לה לתקשר עם המוצרים השונים. אתם תוכלו להפעיל, לכבות ולראות מה המצב של מוצרים רבים כמו מכונת כביסה, שואב אבק וכו' כמובן בתנאי שהם מתחברים לאינטרנט. הניהול של הבית החכם דרך הטלוויזיה הוא נוח ואטראקטיבי, כיוון שנוח יותר לראות הכל באופן ישיר מולך על הקיר ולהחליף עם השלט הפשוט בדיוק מה אתם רוצים לעשות.

© יח"צ

סמסונג הציגה גם את הכבל החדש שלה - One Invisible Connection. סמסונג החליטה לקחת את כל החיבורים של הטלוויזיה מאחור, כולל חשמל והעברת מידע ולהפוך אותם לכבל אחד בלבד שהוא שקוף ולכן לא מבחינים בו ואין צורך להעביר אותו דרך קיר. הוא מגיע באורך של חמישה מטרים וניתן גם להזמין אחב באורך של 15 מטר. עם זאת, יש את קופסת החיבורים החכמה שאליה ניתן לחבר את הממירים, הקונסולות וכל דבר אחר. מכיוון שהיא ניידת, תוכלו לשים אותה צמוד לראוטר שלכם או במקום רחוק ולשמור על עיצוב נקי.

Ambient Mode הוא המצב החדש של סמסונג ובו הטלוויזיה מציגה את העיצוב של הקיר שמאחוריה (אתם תצלמו לה עם אפליקציה ייעודית) ובכך מתמזגת איתו ומפסיקה להיות בלוק שחור על הקיר. תוכלו לשים שם תמונות שתבחרו, שעון, רקעים שונים, נגן מוזיקה ועוד.

© יח"צ

שיהוי (Lag) הטלוויזיות הוא מהיר במיוחד - 15.4 מילי-שניות. נתון זה מתאים את הטלוויזיות גם לגיימרים שחייבים מהירות מאוד גבוהה של המשחק. המחיר של הטלוויזיה המתקדמת ביותר, QE75Q9FN, עומד על 26,990 ש"ח. תקבלו את QE75Q7FN ו-QE65Q9FN תמורת 19,990 ש"ח, והדגם הזול ביותר הוא ה-QE55Q7FN שמחירו עומד על 7,490 ש"ח.

תגובות