G7 ThinQ: מכשיר מעולה שמיישר קו עם כל המתחרות. צילום: נבו טרבלסי

G7 ThinQ: מכשיר מעולה שמיישר קו עם כל המתחרות

המכשיר החדש הושק ממש לפני כמה שבועות והגיע עם הרבה ציפייה. לקחנו אותנו לבדיקה ממשוכת וחזרנו עם חיוך נהדר. מה חשבנו על המכשיר החדש של חברת LG? ביקורת מכשיר

חברת LG עשתה חשבון נפש טוב מאוד לאחר שהוציאה מכשירי דגל פחות טובים ואף מעט מאחורה. עכשיו, לאחר שהשיקה את ה-G7 ThinQ וכבר התחושה הראשונה היא שהחברה הבינה את הטעויות שלה במיוחד. אז אחרי שימוש ממושך במכשיר החדש – מה חשבתי עליו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נצלול ישר למפרט של המכשיר החדש: המעבד של המכשיר הוא Qualcomm Snapdragon 845 בעל 8 ליבות מסוג Kyro 385 בתדר מרבי 2.8GHz. מערכת ההפעלה במכשיר הוא אנדרואיד 8.0 Oreo. המסך הוא בגודל 6.1 אינץ' ברזולוציית 3120x1440 עם פאנל מסוג IPS LCD מצופה בזכוכית מסוג Gorilla Glass 5. פיצ'ר שהפעם ראוי להציג (וזה לא מסך שדולק תמיד) הוא הבהירות המרבית. במכשיר קיימת האפשרות ללחוץ על אייקון של שמש וזה ימקסם את הבהירות במכשיר – ובכך תוכלו להשתמש במכשיר למרות השמש החזקה שמפריעה. למרות שזה יעיל ומגניב, חשוב לציין שהסוללה נאכלת בהתאם וזה מצב שכל פעם צריך להדליק מחדש. בנוסף, יחסיהמסך במכשיר מעט שונים, במקום ה-18:9 המוכר, החליטה LG למתוח את המסך עוד קצת והיחס עומד על 19.5:9. למרות הגודל, אהבתי לגלות שאפילו אלו שיש להם ידיים בינוניות בגודלן, יוכלו לעבוד עם המכשיר ביד אחת וזה נוח במיוחד. למכשיר יש 64GB זיכרון אחסון עם אפשרות הרחבה של עד 2TB. זיכרון ה-RAM של המכשיר עומד על 4GB – והמכשיר מצליח להתמודד עם כל מה שאנחנו מנסים עליו, וזה נהדר. נקודה כנגד המכשיר היא הסוללה. 3,000 מיליאמפר לא מספיקים למכשיר שכזה והתחושה היא שמסיימים את היום על הקשקש וזה רע לאלו שחיים על הטלפון שלהם.

אחורי המכשיר
אחורי המכשיר © נבו טרבלסי

חשוב להתייחס למפרץ העליון הקיים בהרבה מכשירים וגם במכשיר החדש: ב-G7 ThinQ, יש 2 אפשרויות מרכזיות לגבי החלק העליון של המסך: הראשונה – אתם יכולים להשתמש במצב הרגיל וכך תראו מפרץ שקטן משמעותית מזה שבאייפון X. האפשרות השנייה – היא ליצור מצב מותאם אישית, ואתם יכולים לצבוע את כל החלק העליון בשחור ו"להוריד" את המפרץ הזה, למרות שבפועל הוא עדיין שם. מודה, אהבתי את המפרץ הקטן וברמה מסוימת אני אתן מינוס ל-LG לא על השמת המפרץ, אלא על חוסר היצירתיות.

צילום נהדר
צילום נהדר © נבו טרבלסי

אני חושב שהמפרט של המכשיר הוא ראוי להערכה והוא מפוצץ. עצם זה שבתחתית המכשיר אפשר לראות חיבור Type-C, ולצדו שקע האוזניות הישן, זה עושה לי טוב בעין ומראה שיש דברים שהחברה לא מוותרת עליהם. המכשיר נראה נהדר ויוקרתי, מרגיש מעולה ביד ולמרות הזכוכית (שאני לא הכי אוהב), אהבתי במיוחד את העיצוב של המכשיר. חיישן טביעת האצבע מאחור הפך לחיישן בלבד ואינו מקש ההדלקה המוכר, מעכשיו יהיה מקש בצד הימין של המכשיר. יתרה מזאת, חשוב להכיר מקש ייעודי שהוסיפו למכשיר ליד מקשי ההגברה וההנמכה והוא מקש להפעלת העוזרת של Google, ולחיצה כפולה תפעיל את Google Lens. עוד נקודה שראוי לציין הוא שמיעת המוזיקה דרך המכשיר: כשתשמעו מוזיקה, אתם תוכלו להניח את המכשיר על משטח מוצק וכך תנצלו את החלל שיש בתוך המכשיר ויופק קול אודיו גבוה יותר. למרות שהווליום עולה, חשוב לציין שהרגשנו כי האיכות יורדת וזה מבאס. יתרה מזאת – טכנולוגיה נוספת שיש במכשיר היא ה-DTS:X, מה שמספק צליל תלת-ממדי כשתחברו אוזניות.

מקשי ההגברה, ההנמכה ומקש ייעודי לעוזרת של גוגל
מקשי ההגברה, ההנמכה ומקש ייעודי לעוזרת של גוגל © נבו טרבלסי

אחת התכונות החזקות ביותר של המכשיר היא המצלמה. המצלמה מאחור היא כפולה: בעדשה הראשונה יש 16MP עם מפתח צמצם נמוך במיוחד של f/1.6 ומייצב תמונה אופטי והעדשה השנייה גם היא של 16MP ומגיע עם מפתח צמצם של f/1.9 וזווית רחבה. מקדימה קיימת עדשה בעלת 8MP ומפתח צמצם של f/1.9. המצלמות מאחור יוצרות תמונות נהדרות שמרגישות נכונות. אחד הפיצ'רים הטובים ביותר מאפשר צילום בתאורה נמוכה וקשה ויוצר תמונות שנראות מלאי אור וזה נהדר. למצלמה קיימת בינה מלאכותית שאפשר להפעיל בלחיצה על הביטוי "AI CAM" וזה יכול לזהות עצמים מסוימים ולהציע תנאי תאורה מותאמים, אך כרגע זה מרגיש שהפיצ'ר לא אפוי וייקח זמן עד שזה יעבוד בצורה טובה.

נראה מעולה © נבו טרבלסי

בשורה התחתונה, החברה מוכיחה לנו שהיא יודעת לתת תחרות נהדרת עם סמראטפון מעולה. המפרט החזק שכולל בתוכו מסך חד ומעולה, מצלמה איכותית וטובה, עם עיצוב יוקרתי ותחושה נהדרת. למרות החסרונות הקטנים שמורגשים יותר מדי כמו סוללה חלשה או פיצ'רים מעט לא אפויים, אפשר להגיד שעדיין מדובר במכשיר מעולה. במילים אחרות, המכשיר הזה אינו מחדש דבר. הכל כבר מוכר לנו ואנחנו מכירים את הטכנולוגיות השונות, פשוט מדובר במכשיר שמיישר קו ואף עושה את זה יותר טוב. המחיר של המכשיר הוא 3,000 שקל וישווק פה בארץ בצבע שחור. מכשיר ששווה את המחיר שלו לחלוטין.

נוף ביישוב עתניאל - צולם בעזרת המכשיר
נוף ביישוב עתניאל - צולם בעזרת המכשיר © נבו טרבלסי
תגובות