רונלייט דיגיטל משיקה ליין של שעוני ספורט של Garmin. Garmin

רונלייט דיגיטל משיקה ליין של שעוני ספורט של Garmin

הכירו את Garmin fenix 5 Plus ואת vivoactive 3 music, שתי סדרות חדשות של שעוני ספורט שרונלייט דיגיטל השיקה אמש בישראל. כל הפרטים והפיצ'רים

מסתבר שגם שעונים חכמים מתחדשים ומתקדמים - רונלייט דיגיטל, היבואנית הרשמית של Garmin, השיקה אמש (א') שתי סדרות שונות של שעוני ספורט חכמים: fenix 5 Plus ו-vivoactive 3 music. שתי הסדרות בעלות חיישן GPS, אחסון מוזיקה, אמצעי תשלום ועוד פיצ'רים שיוכלו לשמש אתכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סדרת fenix 5 Plus היא האחת היוקרתית יותר. תוכלו למצוא בה מפות וניווט, אחסון המיועד למוזיקה עם הגבלה של כ-500 שירים, אמצעי תשלום, מד דופק וחיישן למדידת חמצן בדם. בגדול, הסדרה הזו מיועדת להרפתקנים ולכאלה שעושים ספורט באופן קבוע. העיצוב שלהם נועד ליצור מראה קצת יותר קשוח ואלגנטי. המסך של ה-Plus הוא 1.2 אינץ', מסך יחסית גדול לכל מי שמעדיף. בנוסף, תוכלו לחבר את השעון באמצעות חיבור מיוחד בשם IQ לטלפון ובכך לקבל בו שיחות וכו'.

Fenix 5X Plus
Fenix 5X Plus © Garmin

סדרת vivoactive 3 music מתמקדמת יותר במוזיקה. גם לה יש אחסון שייתן לכם לשמור כ-500 שירים, חוץ ממאפיינים נוספים שמאפשרים שמירה על כושר, בריאות וכו'. אחד החידושים הוא חיבור שיבוא בקרוב לשירות הזרמת המוזיקה Deezer והורדה של פלייליסטים ישירות לשעון. השעון יחזיק לכם כשבעה ימים להטענה או חמש שעות של מוזיקה והוא עמיד במים.

vivoactive 3 music
vivoactive 3 music © Garmin

אריאל צור, סמנכ"ל השיווק של רונלייט דיגיטל, יבואנית Garmin בישראל אמר כי "Garmin הוא המותג המוביל והחדשני בקטגוריית שעוני הספורט והשעונים החכמים בישראל. מידי שנה קשת המוצרים שמשיקה החברה מתרחבת וכוללת מוצרים חדשניים מאוד". לגבי המחירים, Fenix 5s Plus יעלה 3,636 ש"ח, Fenix 5 Plus יעלה 3,639 ש"ח, ו-Fenix 5X Plus 3,870 ש"ח. vivoactive 3 music יעלה 1,499 ש"ח.

תגובות