מהטלוויזיה לטלפון: 5 משחקים שווים שקשורים למונדיאל. צילום: GettyImages

מהטלוויזיה לטלפון: 5 משחקים שווים שקשורים למונדיאל

המונדיאל סוחף את העולם בשבועיים האחרונים ובעקבותיו לא מעט משחקים יצאו לחנות האפליקציות. אספנו לכם את 5 המשחקים השווים ביותר שאתם צריכים לנסות

משחקי גביע העולם בכדורגל כבר בעיצומם, והרבה אוהדים רוצים להרגיש את חווית המונדיאל בצורה הכי מציאותית שאפשר. ובכן, מה יותר טוב מאשר לשחק במונדיאל עצמו? נבחרת ישראל כנראה שלא תעלה למונדיאל בזמן הקרוב, אבל לפחות אנחנו הישראלים יכולים להנות ממשחקים איכותיים וכיפים, ישירות בכף היד שלנו. הנה המצעד של משחקי גביע העולם הוירטואליים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Head Soccer Russia Cup 2018

המשחק "Head Soccer Russia Cup 2018" פועל על אותו עיקרון של המשחק המצליח "Head Soccer" - שני ראשים גדולים של שחקנים נאבקים אחד בשני בקרב כדורגל מותח וגם די מעצבן. הקטע הוא שב-"Head Soccer Russia" תוכלו לשחק עם שחקן שאתם בוחרים ומעצבים באופן אישי, לבחור לעצמכם את הנבחרת איתה תרצו לשחק, ולהתחיל בטורניר אחד על אחד נגד המחשב, או לשחק מול שחקנים אחרים ברחבי העולם. בשורה התחתונה, האפליקציה יצאה בול בזמן בשביל המונדיאל ועשויה ברמה מאוד גבוה ואיכותית. חוץ מזה, המפתחים נתנו לה גם תמיכה בשפה העברית, אז לא שווה לנסות? ניתן להוריד אותה באנדרואיד.

פיפ"א מובייל 2018

את המשחק פיפ"א אין באמת צורך להציג. משחק הכדורגל המצליח בכל הזמנים עבר בצורה די חלקה מהקונסולות של משחקי הוידיאו, היישר אל הסמארטפונים של כל אחד ואחד מאיתנו. המשחק מצליח לעורר התעניינות עולמית רבה בכל פעם שמתעדכן ומשחרר גרסא חדשה. הפעם, חברת "EA Sports" שמפתחת את אותה אפליקציה, שחררה את הגרסא החדשה לכבוד 2018 בניחוח מונדיאלי במיוחד, שיאפשר לשחקנים לבחור אחת מבין 32 הקבוצות שמשתתפות בטורניר, ולקחת את הנבחרת שבחרתם לניצחון עד לזכייה בגביע העולם. בעזרת גרפיקה מרשימה והקפדה על פרטים, אפשר לומר שמדובר באפליקציה איכותית ביותר, שמאפשרת לגיימר הספורט הצעיר או המבוגר להנות מחוויית משחק הכדורגל הכי קרובה למציאות. ניתן להוריד אותה באנדרואיד וב-iOS.

 

סופרגול מונדיאל

ואם כבר השפה העברית, הנה אפליקציית משחקים למונדיאל שכולה כחול לבן. "סופרגול מונדיאל" שידועה בעיקר בגלל אלבומי הקלפים שלה, החליטה להוציא יישומון בו המשתמשים יוכלו לענות על שאלות טריוויה בנושא המונדיאל ולזכות בפרסים. אם יש לכם ידע על משחקי המונדיאל הגדולים, אגדות הכדורגל מכל הזמנים, והסנסציות ההיסטוריות, זאת האפליקציה בשבילכם. ניתן להוריד אותה באנדרואיד וב-iOS.

Soccer Star 2018 World Cup Legend: Road to Russia

באפליקציה הזו שיצאה במיוחד לכבוד המונדיאל תוכלו לגלם שחקן שמטרתו להוביל את הנבחרת הלאומית שלכם לניצחון. במשחקי הכדורגל שתשחקו תוכלו לזכות במטבעות, איתם אפשר לשדרג ולשפר את היכולות של השחקן שלכם, ובנוסף ניתן לזכות בתיבות בונוס אם תשלימו הישגים מסויימים שהאפליקציה תציע. דבר כיף במיוחד הוא שבניגוד למשחקים אחרים, כאן תוכלו לבחור באיזו נבחרת עולמית שתרצו, ותוכלו להרגיש בחוויה תלת מימדית איך זה לשחק ממש במונדיאל עצמו. עם זאת יש לציין, שהמשחק לא כל כך נאמן למציאות, נבחרות חלשות מנצחות נבחרות חזקות בהרבה. ניתן להוריד אותה באנדרואיד.

© צילום: Fotolia

2018 World Caps Soccer: Football Cup Tournament‏

מי אמר שכדורגל משחקים עם הרגליים? המשחק הזה בכלל לא מתנהל על כר הדשא, ולא עם שחקנים וירטואלים, אלא בצורת משחק הוקי אוויר. שולחים אצבע, מכוונים את הכדור, ובועטים לעבר השער. גם במשחק הזה יש טורניר, וגם כאן תוכלו לבחור בין נבחרות, רק שפה. לא צריך אפילו לחשוב על התאמצות- זהו מונדיאל וירטואלי של כדורגל הוקי שולחן. את המשחק תוכלו לשחק מול המחשב או בטורניר אונליין. ניתן להוריד אותה באנדרואיד.

תגובות