iExpret: חברת iDigital מנגישה מידע שמיש בשירות חדש . צילום: GettyImages

iExpret: חברת iDigital מנגישה מידע שמיש בשירות חדש

לקוחות רבים נתקלים בבעיות שונות עם המכשירים שלהם. חברת iDigital, משיקה בארץ רשת מומחים שתעזור עם בעיות פשוטות ועד בעיות מורכבות לכל הלקוחות הרלוונטים. כל הפרטים

באירוע עיתונאים שארגנה החברה אתמול (ג'), הסבירה על שירות חדש שהיא משיקה עבור לקוחות רבים. iExpert הוא שירות שינגיש מידע פשוט ומורכב על שימוש במכשירים השונים של חברת אפל. המידע יונגש בשלוש פלטפורמות שונות: הגעה לסניף, אתר אינטרנט ודרך הטלפון.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

באתר של חברת iDigital יפתח אזור חדש חינמי לכל מי שרק צריך, שבו תוכלו לקרוא מידע נרחב על מכשירי אפל השונים: מדריכים כתובים בנושאים כמו גיבוי ושיחזור המכשיר ואיפס סיסמה לחשבון האפל, טיפים לתפעול האייפון או ה-Mac עבור שימוש יותר קל ונעים והדרכות וידיאו בשלל הנושאים. הפלטפורמה השנייה, בסניף עצמו: פתיחת חשבון אפל, שירותים בסיסיים במכשירי האייפון וה-Mac ועוד שירותים חינמיים. הפלטפורמה השלישית היא בטלפון, ויעמדו לשירות אלו שרכשו מכשיר חדש למשך שלושה חודשים מוקדנים שיענו על שאלות מסוימות.

© צילום: shutterstock

בנוסף, יתווספו אפשרויות שירות בתשלום כמו התקנת תוכנות אופיס ב-Mac, העברת מידע לאייפון חדש, העברת מידע למחשב חדש וגיבוי מחשב לפני תיקון והעברת המידע למחשב המתוקן. עוד יותר, החברה מציעה הדרכות שונות בפורמט 1 על 1 עם מדריכים מקצועיים בנושאים כמו: הצעדים הראשונים על ה-Mac, הדרכה על תוכנות כמו Keynote ו-iMovie והדרכה על הקשר בין המכשירים השונים של אפל.

ניתן יהיה לקבל את השירות בסניפי רמת אביב, עזריאלי, שרונה, דיזינגוף סנטר, חיפה, כפר סבא ונתניה. חלק מהשירותים הם בחינם כמו פתיחת Apple ID ועדכון תוכנת iOS אך ישנם גם שירותים בתשלום. להעביר מידע לאייפון החדש שלכם והתקנת אופיס יעלו 150 ש"ח לכל אחד. העברת מידע ממחשב ישן ל-Mac חדש וגיבוי מחשב Mac בתיקון יעלו לכם 199 ש"ח לכל אחד.

תגובות