משעמם וחוזר על עצמו: Hogwarts Mystery - ביקורת. צילום מסך מיוטיוב

משעמם וחוזר על עצמו: Hogwarts Mystery - ביקורת

לא מזמן יצא משחק חדש שמתרחש בעולם של הארי פוטר, Hogwarts Mystery, שמאפשר לכם ליצור דמות, ללמוד בהוגוורטס, ולחוות את העולם של הארי פוטר. אך כגודל הציפיות, גודל האכזבות

כשמדברים לרוב על משחקי הארי פוטר, תמיד חושבים על משחקי הקונסולות השונים או על הלגו החדש שיצא. הפעם, מדובר במשחק מובייל חדש ששולח אותנו אל הרפתקה חדשה וכביכול-מקורית-ולא-משעממת-בכלל. מה חשבנו על המשחק החדש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ברגע הראשון שהיה אפשר להוריד את המשחק החדש, Hogwarts Mystery, עשיתי את זה. נרשמתי לקבלת עדכונים כמה חודשים לפני, וחיכיתי בטירוף למשחק החדש (או לקבלת מכתב הקבלה שלי להוגוורטס, תלוי עד כמה אתם מעריצים של הסדרה ומוכנים לסבול בדיחות כאלו). הורדתי את המשחק והתחלתי לחרוש עליו כמה שרק אפשר בשביל שאחווה כמה שיותר מהמשחק במעט זמן. עברתי את השנה הראשונה, והבנתי, שהמשחק מלא בקסם של הארי פוטר. לשעה הראשונה.

כן, מצער להודות בזה, אבל הסיבה היחידה שהמשכתי לשחק את המשחק ועברתי את השלבים השונים, היא בשביל לכתוב את הביקורת הזו. לאחר השעה הראשונה שהייתה מלהיבה במיוחד, המשחק הפך משעמם, מונוטוני, חסר התקדמות ומלא בטעויות רבות. העלילה עוסקת בשנה בה וולדמורט הובס בפעם הראשונה, כשהארי היה תינוק. בשנה הזו אנחנו תלמידי שנה ראשונה בהוגוורטס ומתמודדים עם עלילה בעייתית משלנו. להבדיל מכל הביקורת, הנה נקודת אור קטנה: העלילה מעט מעניינת. יש נקודות במהלך העלילה שמעניין אותי לדעת מה הפתרון ומעניין אותי לדעת איך המסתורין מתפוגג.

 

המשחק הוא לא בגוף ראשון, אלא אתם רואים את הדמות שלכם בדו מימד. כשאתם בשלב מסוים, אתם לא עושים פעולות, אלא אתם לוחצים על חפצים ומבזבזים נקודות אנרגיה. כל כמה דקות אתם מקבלים נקודת אנרגיה חדשה, וככה אתם יכולים לסיים את המשימות שדורשות יותר משעה אחת ונקודות אנרגיה רבות. במשחק אתם תלמדו לחשים שתוכלו להשתמש בהם אחר כך לקרבות ולמשימות השונות. אתם תלמדו להכין שיקויים, ולעבור צעדים שחוזרים על עצמם בדרך אל הכנת השיקוי המושלם.

אם כל זה לא מבהיר לכם את כמות השיעמום שיש במשחק למרות הקסם בעולמו של הארי פוטר, אחת הנקודות שגרעו במיוחד מחווית המשחק היא שאתם משחקים דמות מושלמת. צריך להסביר - אתם חכמים יותר מכל דמות במשחק (אני מתכוון מכל דמות במשחק, דמבלדור ומקגונגל נופלים לשטויות שלכם מההתחלה בקלות) וזה הרבה יותר מסתם מבאס. זה מרגיש שנכנסתם לעלילה בה אתם לא פחות משולטים מוחלטים - משחקים עם כולם על האצבע הקטנה וזה מסתדר בכל פעם.

בשורה התחתונה, העלילה של המשחק משעממת להפליא. הרפטטיביות של המשחק הורסת כל רצון להמשיך לשחק ואפילו שמדובר בעולם המופלא של הארי פוטר, המשחק מחזיק רק לשעה אחת קטנה. העליונות שאתם מחזיקים לעומת שאר הדמויות שוברת אמון ומרגישה חסרת כל בסיס במציאות. כמעריץ מושבע עליי להודות שהתאכזבתי מהמשחק, והציפייה המעטה שיש לי מהעלילה לא מצליחה להחזיק את המשחק הזה יותר משעה אחת קסומה בלבד. כפי שציינתי - את שאר השלבים שעברתי, עשיתי בחוסר רצון ובתקווה שייגמר.

 
תגובות