כמו שציפינו: כל הפרודיות על "גומיגם" של סטטיק ובן אל. צילום: משה נחמוביץ

כמו שציפינו: כל הפרודיות על "גומיגם" של סטטיק ובן אל

רק חמישה ימים עברו מאז שהלהיט החדש של סטטיק ובן אל תבורי יצא לאוויר. כמובן שהרבה יוצרים ויוטיוברים מיהרו להוציא את הפרודיות והגרסאות המצחיקות שלהם לשיר החדש

כל שיר שסטטיק ובן אל מוציאים מביא איתו מיד המון מחוות, גרסאות מצחיקות ופרודיות. לפני חמישה ימים (א') הוציאו הצמד את השיר החדש שלהם "גומיגם" שזוכה להצלחה רבה, וגם לפרודיות כמו שציפינו. הבאנו לכם רשימה של כל הסרטונים הכי מצחיקים על השיר החדש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קליפ מילולי ע"י בן קיסר

היוטיובר בן קיסר (BenKeysar) הוציא לפני ארבעה ימים קליפ מילולי על "גומיגם". כלומר, כתב מילים חדשות לפי הקצב והמנגינה של השיר וגם שר אותם. הקליפ זכה נכון לעכשיו ללמעלה מ-300 אלף צפיות.

 

קליפ מילולי ע"י עמית רחום

היוטיובר עמית רחום (Rahums) הוציא גם הוא קליפ מילולי שהוא כתב. הקליפ שלו יצא לפני יומיים וצבר עד עכשיו למעלה מ-120 אלף צפיות.

 

גרסת הילדים ע"י אלין ספיר

אלין ספיר, יוטיוברית ישראלית בת 4, העלתה לחשבון היוטיוב שלה אתמול את גרסת הילדים לשיר. היא מציגה יחד עם אבא שלה עד כמה השיר ממכר וגורם לכולם לזוז וקיבלה כבר למעלה מ-60 אלף צפיות.

 

"יא נגר" - פרודיית פורטנייט ע"י דור אסרף

דור אסרף הוא יוטיובר גיימר חדש יחסית, הוא התחיל להעלות תוכן לפני חצי שנה. גם הוא העלה פרודייה לשיר החדש של סטטיק ובן אל. הפרודייה שלו היא עם המשחק פורטנייט והיא קיבלה נכון לעכשיו, יומיים אחרי שעלתה, כ-20 אלף צפיות.

 

פרודיה ע"י אבא קריר

גם היוטיובר אבא קריר העלה פרודיה קטנה משלו. הפרודיה עלתה לפני שמונה ימים וקיבלה כ-16 אלף צפיות.

 
תגובות