מתרחבים: סניף חדש של iStore בתל אביב. צילום: שלומי מינץ

מתרחבים: סניף חדש של iStore בתל אביב

לפני כשנתיים רשת iStore קיבלה אישור להיות משווקת רשמית של חברת אפל בישראל. אמש היא פתחה את הסניף הרביעי שלה. איזה אורח מיוחד היה בהשקה? ומה תמצאו בסניף החדש

רשת iStore הצטרפה לאיידגיטל ול-DCS לפני כשנתיים כמשווקת רשמית של מכשירי אפל בישראל. הרשת קיימת כבר משנת 2007 ועד היום הספיקו לפתוח ארבעה סניפים. עד אתמול  הראשי היה ברחוב דיזנגוף בתל אביב, ואמש הוא עבר לכתובת חדשה, גם היא בדיזנגוף, המעבר עלה להם שני מיליוני שקלים. אך חוץ מההשקה החגיגית, היה גם טורניר קטן של אחד המשחקים הפופולארים ביותר היום - "פורטנייט", בנוכחות היוטיובר אפק שהציג את היכולות הגבוהות שלו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז מה שבעצם תמצאו בסניף זה מעבדת תיקונים רשמית עם אחריות של אפל, הרבה מכשירים של אפל ואביזרים נלווים - כיסויים, מטענים, תיקים, אוזניות וכו'. בחודש הראשון להשקה יהיו מספר פעילויות בין 10:00-12:00 לילדים להבנה של העולם של אפל. בנוסף, 150 הקונים הראשונים זוכים במתנה ששווה עד כמה מאות ש"ח.

© צילום: יובל שיפמן
© צילום: יובל שיפמן

חיים זגורי, בעלי iStore "למעלה מעשור שירתה החנות הקטנה בדיזינגוף, ממנה הכל התחיל, עשרות אלפי לקוחות מרוצים. אני מתרגש מהחנות החדשה ומיכולותיה לספק מענה לקהל ההלך וגדל שלנו". ישנם עוד שלושה סניפים - באר שבע, קרית אונו, ורעננה. במהלך 2018 צפויים להיפתח עוד סניפים של הרשת.

תגיות
תגובות