מרגש: המשחק החדש של "ספיידרמן" בדרך אלינו. צילום מסך מיוטיוב

מרגש: המשחק החדש של "ספיידרמן" בדרך אלינו

סוני עובדת על המשחק של ספיידרמן כבר כמה זמן. קיבלנו כבר הכרזות, טיזרים והכל. עכשיו קיבלנו גם טריילר עם צילומים של המשחק. כל הפרטים

ספיידרמן המוכר והאהוב עומד לזכות בעוד משחק וידאו, שגם הוא יציג לנו את ניו יורק שורצת הרשעים והנבלים, שצריכה את איש-העכביש השכונתי שלה, כדי לעצור את הנבלים ולשים אותם מאחורי סורג ובריח. קיבלנו טריילר עם גיימפלי מהמשחק, והגיע הזמן לנתח אותו קצת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בטריילר, אנחנו מסתכלים על חליפה שונה ממה שאנחנו רגילים – סמל העכביש המפורסם של ספיידרמן אינו שחור, אלא לבן. וגם הכפפות שלו מקבלות קצת צבע לבן. אולי כדי להדגיש את השוני משאר המשחקים של איש-העכביש? אנחנו גם רואים רשימה לא כל כך קצרה של נבלים – מקינגפין, דרך הקרנף ועד הגובלין הירוק.

 

מה שאנחנו עוד רואים, זה שהמשחק כולל מכוניות, שספיידרמן יכול לפרוץ אליהן בבעיטה כדי להכות את הבריונים שבתוכה. יותר מזה, אנחנו רואים את ספיידרמן מנסה למנוע ממסוק להתרסק לתוך רחוב באמצעות הקורים שלו, בצורה יותר מקורית מליצור רשת עבה של קורים. התנועות של ספיידרמן נראות מפותחות יותר, זריזות יותר ואמינות יותר מאשר במשחקים הקודמים, ואנחנו מקווים מאוד שזה מעיד על איכות המשחק, ושלא נתאכזב. "ספיידרמן" ייצא ב-7 בספטמבר, לפלייסטיישן 4.

תגובות