ספוטיפיי מציגה: אילו שירים הושמעו הכי הרבה בקיץ 2018. צילום: באדיבות יחסי ציבור

ספוטיפיי מציגה: אילו שירים הושמעו הכי הרבה בקיץ 2018

אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי היא מהפופולאריות בישראל. כעת היא מציגה את השירים שהושמעו הכי הרבה פעמים בקיץ בכל העולם וגם בישראל. אז מה הישראלים מעדיפים, אנגלית או עברית?

אין מישהו שלא מכיר את אפליקצית ספוטיפיי, אפליקצית השמעת מוזיקה שהגיעה גם לישראל לפני חמישה חודשים והפכה לפופולארית מאוד. ספוטיפיי מציגה כעת את השירים הכי מושמעים בקיץ שעכשיו נגמר. הרשימה מביאה איתה לא מעט הפתעות בנוגע לשירים ששומעים יותר בישראל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במקום הראשון בכל העולם נמצא השיר שסחף את את כל הרשת עם אתגר הריקוד תוך כדי נסיעה. כן, מדובר ב-"In My Feelings" של דרייק שהושמע 393 מיליון השמעות מה-1 ביוני עד ה-20 באוגוסט. במקום השני בעולם נמצא השיר "Girls Like You" של מארון 5 שהושמע 293 מיליון פעמים, אחריו "I Like It" של קארדי בי, "Lucid Dreams" של Juice Wrld ובמקום החמישי "SAD!" של XXXTENTACION שנרצח ב-18 ביוני. תוכלו לראות את הפלייליסט המלא של 20 השירים המושמעים ביותר כאן.

© צילום מסך מיוטיוב

בישראל התמונה כנראה קצת יותר תפתיע אתכם. במקום הראשון "Girls Like You" של מארון 5, אחריו "In My Feelings" של דרייק, ובמקום השלישי "I Like It" של קארדי בי - בדיוק אותה שלישיה פותחת כמו הרשימה הגלובלית. ומה עם מוזיקה בעברית? ב-20 השירים הראשונים מופיע רק זמר ישראלי אחד! שהוא, כמו שבטח ניחשתם, עומר אדם שנמצא במקום השביעי עם "אוהבת אותי אמיתי", במקום ה-12 עם "חברות שלך" ובמקום 13 עם "שני משוגעים". סטטיק ובן אל תבורי קצת הפתיעו והגיעו רק למקום 27 עם "קוואי".

 
תגובות