איך להשתמש נכון: 5 אפליקציות שזוללות לכם את הסוללה. צילום מסך מיוטיוב

איך להשתמש נכון: 5 אפליקציות שזוללות לכם את הסוללה

סוללה היא אחד הנתונים החשובים לנו ביותר במהלך השימוש בסמארטפון, הכנו לכם רשימת אפליקציות שמבזבזות לכם את הסוללה, ואיך בכל זאת להשתמש בהן עם כמה שפחות צריכת סוללה

אחד הקריטריונים החשבים ביותר כשקונים טלפון הוא כמות הספק הסוללה שלו, וכמה היא מחזיקה לטווח הארוך. אבל אם אנחנו לא שמים לב לשימוש שלנו וצורכים הרבה יותר סוללה, גם הספק גבוה של חשמל יוכל להיגמר לנו באמצע היום ולבאס. הכנו לכם רשימה של חמש אפליקציות שמבזבזות הרבה סוללה, כדי שתוכלו לשים לב שאתם לא עוברים את הגבול.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

יוטיוב

עם כמה שאנחנו מכורים לוולוגים של ''חיים בחארטא'' או ל-Gameplay של טופ גיק, אפליקציית יוטיוב בהחלט שואבת את אחוזי הסוללה כמו אבק. זה קורה בעיקר בשל העובדה שיוטיוב ברובו מבוסס על תכני וידאו שמגיעים ממקור חיצוני, כלומר האינטרנט. כשאתם צופים בסרטון כלשהו אתם בעצם גורמים לסמארטפון להריץ 30 ולעיתים 60 פריימים לשנייה וזה כמובן דורש מהמעבד המון אנרגיה שצורכת המון מאספקת החשמל מהסמארטפון. הטיפ שלנו: להתפשר על איכות 480 להנמיך את הבהירות.

אינסטגרם

צר לנו לבשר לכם שהרשת החברתית המובילה גם היא שותפה לפשע ולוקחת מכם אחוזים נכבדים מהסוללה. הסיבה היא שאינסטגרם מתעדכנת בכל רגע. בין אם זה בסטורי שמישהו העלה או סרטון לפיד, וזה מצריך עבודה מוגברת מול השרתים של החברה וצורך מכם המון אינטרנט, במיוחד אם מדובר במרתון סטוריז של הנעקבים שלכם. והתוצאה - המון המון תמונות וסרטונים בנגישות פשוטה והמחיר הוא האינטרנט והסוללה שלכם. הטיפ שלנו: לוותר לפעמים על הסטורי, להיפגש עם חברים או לקרוא ספר טוב.

© צילום: Fotolia

וויז

אפליקציית ה-GPS הישראלית הפופולרית אמנם תייעל את הנסיעה שלכם בדרכים, אבל תגבה ממכם אחוזים לא מעטים. וויז מבוססת על בסיס שירותי מקום, כלומר וויז עוקבת אחר המיקום שלכם לאורך כל הנסיעה על מנת להציע לכם את הדרך הכי מהירה- הדבר מצריך עבודה מול השרתים של החברה ומול הלווין בכל רגע נתון וזה לא בא ברגל. הטיפ שלנו: לכבות את שאר האפליקציות הפועלות. ולפעמים אף לנסות להתמצא בדרכים ללא האפליקציה, כך תוכלו לגלות דרכים חדשות ולשפר את כישורי הניווט שלכם.

ווטסאפ

כמו אינסטגרם, גם אפליקציית המסרונים המיידית דורשת עדכון נתונים כמעט תמידי. בכל פעם שאתם מקבלים הודעה ממישהו היא עוברת דרך השרתים והלווין עד שהיא מגיעה אליכם אל הנייד, כנ"ל גם לגבי שליחת הודעות. קבלה ושליחה של כל הודעה צורכת אינטרנט, בעיקר אם אתם מקיימים שיחת וידאו עם אמא, זה בכלל שואב המון סוללה ואינטרנט. הטיפ שלנו: לכבות את האינטרנט ופעם בפרק זמן מסוים להפעיל אותו, לענות על כל ההודעות ושוב לכבות.

© צילום: Fotolia

משחקים

כמעט כל משחק שתורידו לנייד ותשחקו בו יוריד משמעותית את זמן חיי הסוללה. הסיבה היא שהמשחקים דורשים מהסמארטפון ביצועי תאורה ומעבד מקסימלים שהם דורשים המון כוח. ובכלל אם זה משחק אונליין עם אנשים אחרים, גם האינטרנט שואב המון סוללה. הטיפ שלנו: תנסו כמה שיותר להנמיך בהירות כמו כן גם לסגור אפליקציות אחרות ולשחק על ההגדרות הכי מינימליות.

תגובות