CES 2019: אל-ג'י מציגה רובוט מיוחד ומקריני קול חדשים. LG

CES 2019: אל-ג'י מציגה רובוט מיוחד ומקריני קול חדשים

במהלך ינואר יתרחש כנס ה-CES 2018 בו תחשוף חברת LG כמה טכנולוגיות חדשות בתחומים שונים. הבאנו לכם את כל הפרטים על המוצרים החדשים של החברה

חברת אל-ג'י צפוייה להשיק בכנס CES 2019, שיתקיים ב-9-12 בינואר, שני מכשירים חדשים. המכשיר הראשון הוא סאונד בר (sound bar), המכשיר יהווה כמובן דור המשך מתקדם יותר למוצר הקיים בשוק. החידוש המשמעותי יהיה איכות סאונד טובה יותר. שיתוף הפעולה עם החברה Meridian הוא שתרם רבות לאיכות הצליל ולחידושי הסאונד שזיכו את הדגמים הקודמים בפרס החדשנות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המכשיר השני והמרכזי יותר שצפוי להיות מושק בכנס הוא הדור החדש של הרובוטים של LG, שמעתם נכון, רובוטים. LG מציגה את רובוט LG CLOi. במקור, שומש ליין זה של רובוטים לשדות תעופה, בתי מלון וסופרמרקטים אך כעת הרובוטים ישווקו ויימכרו לקהל הרחב. הרובוט הוא לביש, ניתן ללבוש אותו. הוא עוזר בהרמה של רהיטים, וביצוע פעולות נוספות.

קרדיט: LG

"ההתקדמות במערך הרובוטים שלנו מצביעה על המחויבות שלנו להמשיך ולספק פתרון רובוטי לעולם האמיתי בעתיד הקרוב", אמר רו-ג'ין-סאו, סגן נשיא בכיר וראש תחום הרובוטיקה של LG. "היכולת של LG CLOi לנתח ולהבין את הסביבה מהווה תוצר של השקעה משמעותית באוטומציה ובמחקר ופיתוח של תחום הבינה המלאכותית".

תגיות
תגובות