מצלמה מצוינת: מה חשבנו על וואווי P20?. קרדיט: Huawei

מצלמה מצוינת: מה חשבנו על וואווי P20?

לפני מספר חודשים הציגה חברת וואווי הסינית את הסדרה P20 שכוללת שלושה מכשירים. לקחנו את מכשיר הביניים, וגילינו שהוא לא ממש ביניים. ביקורת

במרץ האחרון הציגה חברת וואווי את סדרת P20 שכוללת את P20 לייט, המכשיר המוזל והבפשוט יותר, P20 ו-P20 פרו המשופר. אנחנו לקחנו את ה-P20, אמנם לא גרסת הפרו המבטיחה, אבל גילינו שגם זו לא כזאת רעה. הסוללה מאוד מספקת, והמצלמה לא תאכזב אתכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל בפרטים היבשים. המכשיר מגיע עם מסך של 5.8 אינץ', מצלמה אחורית של 12+20 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 24 מגה-פיקסל. המכשיר עם חיישן טביעת אצבע כמובן, סוללת 3400mAh, מערכת הפעלה של אנדרואיד 8, וטעינה מהירה. מערכת ההפעלה היא בעצם EMUI 8.1, גרסה מעובדת של אנדרואיד 8. העיצוב לא מדהים אבל תוכלו למצוא פיצ'רים רבים של וואווי.

© קרדיט: Huawei

המכשיר נוח מאוד. הוא מרגיש איכותי וחדש, עם עיצוב מעולה ותחושה טובה. הוא יחסית צר ונוח לאחיזה, כאשר יש זכוכית גם מקדימה וגם מאחורה. המסך עצמו מאוזן, אמנם יש מגעת למעלה, אבל למטה המסך לא קרוב מדיי. יש קורא טביעות אצבע (שהוא לא כפתור!) שנמצא מקדימה ולא מחייב הרמה של המכשיר כאשר הוא מונח על השולחן. תוכלו לפתוח את המכשיר גם באמצעות זיהוי פנים, שעובד לא רע. המסך בהיר מספיק, ורזולוציית 1080x2240 בהחלט נותנת תחושה מעולה של תצוגה טובה.

הטעינה היא באמצעות מטען Type-C, כמו שצריך, ככה מתאפשרת טעינה מהירה. התאכזבתי לגלות שוואווי החליטה שב-P20 לא צריך שקע אוזניות, אלא חיבור דרך מתאם בשקע ההטענה. אני לא מצליח להבין למה חברות עושות זאת לאחרונה, סתם מסבך את השימוש שלא לצורך. כשאתם מקבלים מתאם מתאים בקופסה, שימו לב שהאתם לא מאבדים אותו, הוא קטן.

המעבד של המכשיר הוא Kirin 970, שמצויד ב-8 ליבות, לצידן רק 4 ג'יגה RAM, מעט ביחס למצופה ממכשיר חדש. 6 ג'יגה RAM כבר הפך לסטנדרט, ומאפשר גלישה ביותר אפליקציות במקביל.

© קרדיט Huawei
הצילום של המכשיר הפתיע לטובה. התמונות יצאו חדות מאוד, עם צבעים עשירים, גם בתנאי תאורה קשים יותר. מדובר בשתי מצלמות. המרכזית עם 12 מגה-פיקסל, והשנייה שהיא שחור לבן עם 20 מגה-פיקסל ונועדה לתפוס פרטים מדויקים יותר. זו לא אותה הליגה כמו ה-P20 פרו, אבל אנחנו בטוחים שלכמעט כולכם היא תספיק בהחלט. מצב הלילה הפתיע מאוד ונתן תמונות מאוד טובות ביחס לתאורה מוגבלת.

הסוללה של המכשיר ממש לא תאכזב אתכם. אמנם מדובר ב-3,400mAh ולא מהגבוהים בשוק, אבל בפועל מערכת ההפעלה יודעת לשמור על האחוזים מעולה. בשימוש גבוה תגיעו לסוף היום כשעדיין יש לכם כמה אחוזים. אמנם הטעינה שלו מכונה טעינה מהירה אבל כדי להגיע ל-100 אחוזים תצטרכו לחכות כשעתיים.

לסיכום, מדובר במכשיר לא מאכזב בכלל. מצלמה איכותית בכל תאורה, סוללה חזקה, תצוגה מרשימה ונוחות. זיכרון ה-RAM מועט מדי, אך זה רק עבור המשתמשים הכבדים, ואתם לא תוכלו לחבר אוזניות ישירות למכשיר. עם זאת, המכשיר אינו עמיד במים. אם אתם לא גיימרים מושבעים, אין ספק שהמכשיר יתאים לכם.

© קרדיט: Huawei
תגובות