48 מגה-פיקסל: שיאומי משיקה את ה-Redmi note 7. יח"צ

48 מגה-פיקסל: שיאומי משיקה את ה-Redmi note 7

הכירו את המכשיר החדש של אחת מסדרות הסמארטפונים הפופולאריות בישראל, ה-Redmi note של שיאומי, וכעת מגיע ה-7. גולת הכותרת היא המצלמה האחורית, שתגיע עם 48 מגה-פיקסל

קבוצת המילטון ישראל, היבואנית הרשמית של חברת שיאומי בישראל, השיקה בישראל את ה-Redmi Note 7, שממשיך את הסדרה שמכוונת לקהל הביניים של החברה. המכשיר בא עם מעבד משודרג, Qualcomm SnapdragonTM 660, שמצויד בשמונה ליבות, וזיכרון של 4 ג'יגה-בייט RAM. הזיכרון הקשיח הוא בנפח של 64 ג'יגה-בייט.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשך של המכשיר הוא בגודל 6.3 אינץ', ברזולוציית 2340x1080. ועכשיו לגולת הכותרת של הסמארטפון = המצלמה האחורית מורכבת משתי מצלמות כשאחת מהן היא עם 48 מגה-פיקסל ולצדה מצלמת 5 מגה-פיקסל. המצלמה הקדמית היא עם 13 מגה-פיקסל.

© יח"צ

המחיר בישראל עומד על 1,149 ש"ח, כאשר הוא כולל בתוכו מגן אחורי וקדמי בשווי 100 ש"ח. אם תקנו מהיבואן הרשמי תקבלו שנתיים אחריות. ניתן יהיה לקנות את המכשיר בצבעים שחור, כחול או אדם דרך האתר הרשמי של שיאומי ישראל, החנות הרשמית של שיאומי, או ברשתות KSP, אייבורי, מחסני חשמל, בסט מובייל, אייסייל, פטקום, עולם הקולנוע ובאתרים וואלה שופס, פי אלף, לאסט פרייס, אולסייל וביג דיל. המכירה מתחילה היום (ד').

תגובות