בשעה טובה: DJI פותחת חנות רשמית ראשונה בישראל. יח"צ

בשעה טובה: DJI פותחת חנות רשמית ראשונה בישראל

לאחר שהושקעו לא פחות ממיליון ש"ח, נפתחת חנות רשמית ראשונה בישראל למעצמת הרחפנים DJI. החנות תציע את מגוון מוצריה של החברה, וגם תשמש כמרכז שירות ותמיכה. כל הפרטים

חברת DJI, מעצמה עולמית בתחום הרחפנים וטכנולוגיות הדמיה אווירית, פתחה אמש (ד') חנות רשמית ראשונה בישראל. חנות זו מצטרפת לכ-280 חנויות רשמיות של החברה ברחבי העולם. החנות, שממוקמת בהרצליה פיתוח, הוקמה לאחר השקעה של כמיליון ש"ח, והיא תציע ללקוחות את מגוון המוצרים של החברה, החל מרחפנים ועד מייצבים, מצלמות אקסטרים, ועוד. במרכז החנות נמצא כלוב טיסה שבו תוכלו לנסות להעיף את הרחפנים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לצד מגוון המוצרים בחנות, שבהם גם Osmo Action שהושק בעולם ממש שבוע שעבר, הלקוחות יוכלו להינות גם ממפגשי תוכן חוויתיים שמקיימת החברה. בין המפגשים יהיו סדנאות צילום טבע, סדנאות יצירת תוכן לרשתות חברתיות, הרצאות של צלמים בינלאומיים מובילים, מפגשי הטסה נכונה ועוד. חשוב לחברה למקצע את הלקוחות, לגרום לכך שיהיו בישראל יותר מבינים בהפעלת רחפנים ולכן גם ייפתחו קורסים ברמות שונות להפעלת רחפנים בכיתת לימוד מיוחדת בעמק חפר.

© צילום: יובל שיפמן

פול גלנד, סמנכ"ל השיווק של חברת בנדא, היבואנית הרשמית של DJI בישראל, אומר "אנו שמחים מאוד על השותפות העמוקה עם DJI ועל פתיחת החנות הרשמית הראשונה בישראל". הוא הוסיף כי "DJI הוא המותג הראשון שחושבים עליו כאשר חושבים היום על רחפן או על מייצבי צילום. חנות רשמית שתשמש מרכז ידע ונקודת מפגש לקהילה שלנו, היא צעד שיאפשר לנו קשר טוב יותר עמם, בין אם בסדנאות צילום והעשרה ובין אם בביקור יומיומי בחנות".

החנות נפתחה לקהל הרחב היום (ה'). לרגל יום הפתיחה, יש היום מגוון פעילויות ומבצעים בלעדיים. לדוגמא: רחפן DJI Tello ב- 299 ₪ (במקום 599 ₪), כרטיס זיכרון Extreme במתנה עם רכישת Osmo Action ועוד.

© צילום: יובל שיפמן
מוקי (מרדכי) בן דוד, נשיא חברת בנדא
מוקי (מרדכי) בן דוד, נשיא חברת בנדא © צילום: יובל שיפמן
תגובות