עכשיו תורי: רק בת 9 וכבר מנהלת ערוץ יוטיוב פופולרי. צילום: Fresh

עכשיו תורי: רק בת 9 וכבר מנהלת ערוץ יוטיוב פופולרי

את לורן אליהו בטח תזהו מערוץ היוטיוב המשפחתי של משפחת אליהו, אך כעת לאחר שבלטה יחד עם כל הפמילייה, היא החליטה לפתוח ערוץ יוטיוב לבדה בגיל 9. קבל ואת הפינה החדשה שתכיר לכם את כוכבי הרשת החדשים מקרוב!

יש לא מעט כוכבי רשת ויוטיוברים וככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד חדשים, כך שאנחנו לא באמת מספיקים לעקוב אחרי כולם. הפינה החדשה בפרוגי תנסה להכיר לכם מקרוב כמה מכוכבי הרשת החדשים והפעם - לורן אליהו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי אני?

"אני לורן אליהו, בת 9. כן, כן אתם מזהים אותי מהסרטונים של משפחת אליהו".

משפט הפתיחה שלי:

״מה קורה אלופי הארץ בכל העולם? הגעתם לערוץ של לורן לערוץ המושלם״

איך התחלתי?

"הייתי עושה עם אבא סרטונים בפייסבוק לפני ארבע שנים, בגיל 5. כבר אז הייתי מאוד וויראלית ולפני שנה אבא פתח ערוץ יוטיוב והייתי מאוד דומיננטית בערוץ".

משפחת אליהו
משפחת אליהו © fresh

מה מיוחד אצלי בערוץ?

"הערוץ שלי נפתח השבוע בעקבות הצלחה של הסרטונים שלי בערוץ של אבא (אלי אליהו) שהגיעו למאות אלפי צפיות. בערוץ שלי אני הולכת לעשות אתגרים ו-וולוגים שמתאימים לכל הגילאים. הערוץ שלי מגוון ומה שמיוחד בו זה שהצילומים התסריטים והעריכות מאוד חזקים ומעניינים, הסרטון הראשון הגיע ל-45 אלף צפיות תוך כמה שעות".

 

האמת מאחורי הסרטונים שלי ביוטיוב

"אבא שלי ויוצר התוכן יוני חרלפ יושבים וכותבים חלק מהתסריטים ביחד איתי. למשל היה לי רעיון לעשות בועת סליים ענקית שאני אכנס בתוכה ואבא והמשפחה זרמו איתי וזה הגיע ל-700 אלף צפיות תוך זמן קצר. אני לא רוצה להרוס לכם את ההפתעות שאנחנו מכינים לכם, אבל הולך להיות מעניין ומטורף!". 

 

כוכב הרשת שהכי השפיע עליי

"אבא שלי כי הוא לא כמו כולם, הוא עממי ופשוט. מדבר בגובה העיניים והוא השפיע עליי כי בזכותו התחלתי, זה אמור להיות הפוך, לא?"

הכי היית רוצה לשתף פעולה עם...

"אני מאוד אוהבת את ברי יחזקאלי הוא מצחיק. גם הייתי מאוד רוצה לשתף פעולה עם קווין רובין כי הוא מקסים ומוכשר ואפילו השתתפתי בקליפ שלו עם שימי תבורי".

 

הסרטונים שאני הכי אוהבת לראות

"הסרטונים שאני הכי הרבה אוהבת אלו סרטוני סליים וסקוושי כי אני משחקת בזה רוב היום".

הסרטון שהכי אהבתי לעשות

"'משפטים של מורים' זה סרטון שאחותי דניאל הביאה את הרעיון וגם עזרה לי לצלם. הסרטון הגיע למעל למיליון צפיות תוך חודש ביוטיוב".

 

הצד הטוב והצד הפחות טוב של הרשת

"היתרון - שאם יש מישהו שיש לו כישרון במשהו - כולם רואים את זה, החיסרון - שהרשת היא מקום מסוכן ותמיד חייבים להיות זהירים ולספר להורים כל דבר".

מה הדבר הכי מאסט שחייב להיות בערוץ יוטיוב?

"אתגרים משוגעים, וולוגים מעניינים ופארודיות, אני מתה על פארודיות!".

תגובות