המילטון מציגה: שיאומי Mi 9T עם מצלמת סלפי נשלפת. צילום: יח"צ שיאומי

המילטון מציגה: שיאומי Mi 9T עם מצלמת סלפי נשלפת

עם מערכת צילום מתקדמת עם שלוש עדשות שבראשן 48 מגה-פיקסל, ומצלמת סלפי נשלפת, המילטון מציגה מכשיר נוסף בסדרת הדגל של שיאומי - Mi 9T

אתמול (ג') התקיים אירוע השקה רשמי של חברת המילטון, יבואנית חברת שיאומי בישראל, בו הציגה את המכשיר החדש שמצטרף לסדרת Mi 9, שיצאה באפריל - ה-Mi 9T. מדובר במכשיר דגל שהבשורה המרכזית שהוא מביא איתו זה מצלמת סלפי שכבר לא תופסת מקום במסך, ונשלפת ממנו בכל פעם שצריך אותה. היא בעלת 20 מגה-פיקסל, ותומכת ב-HDR ו-AI, בינה מלאכותית שיודעת לזהות סצנות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המכשיר מגיע עם מעבד קוואלקום SnapdragonTM 730, המצוייד בשמונה ליבות. המעבד הגרפי הוא Adreno 618 שמביא שיפורי ביצועים גם הוא. המסך בגודל 6.39 אינץ' (ללא מגרעת), ברזולוציית 2340 על 1080 ובצפיפות פיקסלים של 401 פיקסלים לאינץ'. המסך מצופה בזכוכית גורילה 5, ומכיל בתוכו חיישן מובנה לטביעות אצבע. הסוללה עומדת על 4,000 מיליאמפר-שעה, והזיכרון הקשיח מגיע בגודל של 64 או 128 ג'יגה-בייט, ללא אפשרות הרחבה. זיכרון ה-RAM הוא 6 ג'יגה-בייט.

גולת הכותרת של הטלפון היא בעצם המצלמה הקדמית הנשלפת, ומערכת הצילום המשולשת מאחורה. העדשה המרכזית מגיעה ל-48 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.75, ויחד איתה עדשה רחבה (124.8 מעלות) עם 13 מגה-פיקסל ועדשת טלפוטו עם 8 מגה-פיקסל, שתיהן עם מפתח צמצם של f/2.4. הזום האופטי מגיע ל-X2, וזום דיגיטלי של X10. צילום הוידאו תומך ב-4K (עם 30 פריימים בשנייה), ב-1080p (עם 30 או 60 פריימים בשנייה). במצב הילוך איטי תגיעו עד 960 פריימים בשנייה, ברזולוציית 720p.

© צילום: יח"צ שיאומי

המצלמה הקדמית מביאה מספר חידושים מעניינים חוץ מהיותה נשלפת. שיאומי הציגה מאפיין מיוחד שטרם ראינו במצלמות סלפי - הפנורמה. אם תרצו לצלצם בזוית רחבה יותר, או שמישהו יופי פעמיים באותו סלפי, תוכלו להפוך את המצלמה למצב פנורמי ולעשות זאת בקלות. עוד הפתעה נחמדה - שיאומי החליטה להחזיר את שקע האוזניות האהוב, כך שתוכלו להשתמש באוזניות הקוויות שלכם.

מקבוצת המילטון, יבואנית שיואמי בישראל נמסר: "אנחנו שמחים להיות בין הראשונים בעולם שמביאים לצרכן הישראלי את מכשיר הדגל Mi 9T, המציע חומרה מהטובות שבקטגוריה ומחיר אטרקטיבי במיוחד. ישראל הינה מהשווקים הראשונים בעולם שנחשפת לסמארטפון הראשון עם מצלמת ה-Pop-up בסמוך להשקה הבינלאומית, ואנחנו בטוחים שה-Mi 9T יכבוש את קטגוריית הביניים בשוק הסמארטפונים בישראל".

© צילום: יובל שיפמן

המחיר עוד על 1,599 ש"ח לגרסת 64 ג'יגה, ו-1,799 ש"ח לגרסת 128 ג'יגה. המכשיר נמכר בישראל בשלושה צבעים: שחור, כחול ואדום (אדום לגרסת 128 ג'יגה בלבד). ניתן לקנות אותו באתר הרשמי של שיאומי ישראל, בחנויות הדגל Mi Store בדיזינגוף סנטר, בקריון ובאילת, וברשתות: וואלה שופס, P1000, לאסט פרייס, אולסייל, KSP, אייבורי ומחסני חשמל. אחריות היבואן הרשמי היא שנתיים. 2,000 הקונים הראשונים יקבלו גם Mi Band 3 (שעון חכם) בשווי 179 ש"ח.

תגובות