עכשיו תורי: ערוץ היוטיוב הישראלי שחולם בינלאומי. צילום: מתוך אינסטגרם elivaks@

עכשיו תורי: ערוץ היוטיוב הישראלי שחולם בינלאומי

הכירו את אלי וקס, יוטיובר צעיר שמנסה לכבוש את כולם בעזרת ערוץ יוטיוב מגניב של כול ודובר אנגלית

יש לא מעט כוכבי רשת ויוטיוברים וככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד חדשים, כך שאנחנו לא באמת מספיקים לעקוב אחרי כולם. הפינה החדשה בפרוגי תנסה להכיר לכם מקרוב כמה מכוכבי הרשת החדשים, והפעם - אלי וקס.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי אני?

"קוראים לי אלי וקס ואני בן 18. אני אוהב לצלם, לערוך, לעצב, לרקוד ולנגן. משתדל תמיד לעזור לכל מי שאני יכול ולתת וייב הכי חיובי שאפשר לכל מי שסביבי". 

איך התחלתי?

"העלתי את הסרטון הראשון של הערוץ שלי לפני שנתיים בקיץ כשכמה אנשים ביקשו ממני לדעת איך אני מסדר את השיער שלי".

 

מה מיוחד אצלי בערוץ?

"אני מאמין שזה תמיד תלוי באישיות של הבן אדם וזה מה שמייחד אותו, כי כל מי שמסתכל סרטונים פשוט מתחבר לאישיות של אותו בן אדם. בכללי אני משתדל לעשות כל סרטון כמה שיותר מעניין, מבדר ובלי חפירות".

 

כוכב הרשת שהכי השפיע עליי

"כוכב הרשת שהכי השפיע עלי זה לוגאן פול. הוא תמיד מעלה כל סרטון בשביל לשמח את כולם, תמיד אופטימי ואני ממש הערצתי אותו. הוא השפיע המון על החיים שלי ולמדתי מהגישה שלו".

הכי היית רוצה לשתף פעולה עם...

"הייתי הכי רוצה לשתף פעולה עם לוגאן ואחיו, ג'ייק. זה תמיד היה חלום שלי מרגע שהתחלתי את הערוץ. אני מאמין שאנחנו נתחבר טוב ביחד ונוכל לעשות המון חוויות וסרטונים מטורפים ביחד".

 

הסרטונים שאני הכי אוהב לראות

"אני אוהב לצפות בעיקר בוולגים של אנשים שעושים דברים מטורפים או מצחיקים עם חברים שלהם, כי זה תמיד מרגיש כאילו אתה חלק מהחוויה שלהם".

האמת מאחורי הסרטונים שלי

"אהבתי את הסרטונים שאני והחברים שלי והקרובים שלי נמצאים בחו"ל או ביחד ופשוט מצלמים את כל הרגעים הכייפיים שלנו. הסרטונים תמיד נתנו לי דחף להנות מכל רגע ולהוציא את המקסימום מכל חוויה".

 

הצד הטוב והצד הפחות טוב של הרשת

"לדעתי היתרון זה שאתה יכול להשפיע על אנשים ולגרום להם להיות יותר שמחים עם עצמם, לנתק אותם מהמציאות שלהם בעזרת הסרטונים, אתה יכול לעזור להם ולהכיר המון אנשים ככה. החסרון זה שיש אנשים שינצלו את ההשפעה הזו לרעה ותמיד יהיו אנשים שילכלכו עליך". 

מה הדבר הכי מאסט שחייב להיות בערוץ יוטיוב?

"הכי חשוב זה להיות אופטימי, לא משנה מה קורה, ברגע שאתה תמיד מוצא את הדבר הטוב מכל סיטואציה ומראה את זה בסרטונים של הוולוגים אנשים יאהבו את זה וילמדו מזה. כמובן שיש את הצד של עריכה גבוהה, לא לדבר יותר מידי על סתם דברים ופשוט להנות מכל סרטון שאתה מכין. בדרך כלל הייתי חושב על הרעיונות עם אחי ופשוט אומרים - YOLO ומתחילים לנסות להגשים את הסרטון הזה. יש גם המון השראה מהסרטונים בחו"ל".

 
תגובות