צאו וצלמו: תחרות הצילום הרשמית של וואווי יוצאת לדרך. Huawei

צאו וצלמו: תחרות הצילום הרשמית של וואווי יוצאת לדרך

וואווי משתפת פעולה עם חברת הטיולים TripAdvisor ומכריזה על פתיחתה של תחרות צילום למשתמשי מכשיריה אשר תזכה את זוכיה בפרסים בשווי של עד 10,000 יורו

אין זו מקריות כי בדיוק כשבועיים לאחר שחברת הסלולר, וואווי, השיקה מכשיר חדש שיתווסף לליין מוצריה, ה-P30 Lite, מכשיר הפונה בעיקר לקהל הצלמים הצעירים, מכריזה וואווי רשמית על פתיחת תחרות צילום למגוון משתמשיה. התחרות נעשית בשיתוף פעולה עם חברת הטיולים TripAdvisor אשר במסגרתה יוכלו המשתמשים ברחבי העולם לשלוח את תמונותיהם הטובות ביותר ולזכות בפרסים בשווי של עד 10,000 יורו ובמגוון מוצרי החברה. כל התמונות חייבות להצטלם עם מכשיר של וואווי, כאשר ניתן להשתמש בכל דגם של החברה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לצורך התחרות, וואווי משתפת פעולה עם חברת הטיולים TripAdvisor ובכך מעודדת את קהל משתמשיה בד בבד לחקור את אפשרויות הצילום במכשיר ולצאת מהבית, לתעד ולחוות את פלאי ואוצרות הטבע. התחרות בנויה משש קטגוריות אליהן ניתן להגיש מועמדות כאשר חמש מהן עוסקות בתחום צילום הסטילס ואילו אחת מהן עוסקת בצילום הווידאו.

לאחר איסוף התמונות מקהל הגולשים, יועברו התמונות לשלב הצבעות הקהל ולשלב השיפוט בו מגוון שופטים הקשורים לעולם הצילום יבחרו בכל קטגוריה את התמונות הטובות ביותר וידרגו אותם לפי שלושה מקומות. המקום הראשון בכל קטגוריה יזכה את זוכיו במחשב נייד Huawei MateBook 13, בשעון חכם Watch GT, סמארטפון P30 Pro, פרס כספי בשווי של 2000 יורו וקופון לאתר החופשות TripAdvisor בשווי 250 יורו. המקום השני בכל קטגוריה יעניק לזוכיו את מכשיר הסמארטפון של הוואווי, ה- P30 Pro, ואילו הזוכה במקום השלישי יזכה בסמארטפון מבית הוואווי, ה-P30. בהחלט יש על מה להילחם!

© Huawei

בנוסף למועמדותן של התמונות בכל קטגוריה, יתחרו התמונות על פרס ה"גרנד פרי" אשר יעניק לזוכיו, בנוסף לפרסים של המקום הראשון, פרס כספי בשווי של 10,000 יורו ואף פרסום התמונה הזוכה בעמוד הראשי של TripAdvisor למשך שבוע ימים במספר מדינות נבחרות. כמו כן, יוענקו גם פרסים לתואר "חביב הקהל" אשר יזכה את זוכיו במכשיר ה-P30 Pro ואף בשעון חכם Watch GT.  

את התמונות ניתן לשלוח למועמדות החל מאתמול, ועד ה-11 באוגוסט. הזוכים יוכרזו רשמית בתאריך ה-8.09.19. לתקנון התחרות ופרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר התחרות.

תגובות