LG משיקה: LG Q60 - מכשיר ביניים בעלות של 899 ש"ח. LG

LG משיקה: LG Q60 - מכשיר ביניים בעלות של 899 ש"ח

אמש (ב') השיקה LG את מכשירה החדש ביותר, ה-Q60, שמטרתו לתת מענה לציבור הצרכנים שמעדיף לשלם פחות. הרוכשים יקבלו שלוש מצלמות אחוריות ומסך 6.26 אינץ'. כל הפרטים

כיום מחירם של המכשירים החכמים רק עולה ממכשיר למכשיר, ועם עליית המחירים, כך גם עולה כמות האנשים המוכנים לשלם אותם. אולם יש המעדיפים להימנע מלשלם מחיר גבוה עבור טלפון חדש. לצורך זה, משיקה LG ורונלייט דיגיטל, יבואנית LG בישראל, את מכשירה ה-Q60, במטרה לתת מענה לאותם אנשים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כאמור, המכשיר מיועד לקהל הביניים, במחיר זול. כיתר מכשירי הסדרה, מסך המכשיר הינו FullVision HD וגודלו עומד על כ-6.26 אינץ'. המכשיר מכיל מצלמה קדמית אחת באיכות של 13 מגה פיקסל, שלוש מצלמות אחוריות באיכויות של 16 מגה פיקסל, 5 מגה פיקסל עם עדשה רחבה ו-2 מגה פיקסל עם אפשרות דיוקן, איכות סאונד של DTS:X 3D Surround וסוללה בעלת נפח של 3,500 מיליאמפר-שעה. המצלמה אף משלבת בתכונותיה אפשרויות בינה מלאכותית המאפשרות זיהוי עצמים ואובייקטים בתמונה והמלצה על אפשרות הצילום בהתאם. 

LG Q60
LG Q60 © LG

המכשיר מיועד לכל אותם אנשים שלא מחפשים מכשיר ברמה גבוהה ודורש הרבה מזומנים, אלא סמארטפון עם טעימה למכשירי הפרימיום, שיתאים לקהל ביניים והמחיר נמוך בהתאם. המכשיר עומד לרכישה במגוון משווקיה הרשמיים של LG בעלות מומלצת לצרכן  שכ-899 ש"ח בצבע כחול-טורקיז. 

 
תגובות